Skip to content

5 of My One Last Wish…

August 9, 2009

Saddeea mă provoacă să-mi ordonez ilustrat primele (sau ultimile!?) 5 dorinţe… De fapt, cinci dintre opţiunile mele pentru „ultima dorinţă„, aia care nu i se refuză niciodată unui muribund…

Într-o ordine absolut aleatorie şi profitând fără ruşine de această lege nescrisă, mi-ar plăcea…

… să las cuiva colecţia de amintiri şi fiecare pagină să spună o poveste…

best seller

…Ultima cină să fie o porţie uriaşă de îngheţată…

ice cream 2

…Pielea să-mi miroasă a…

nina ricci sau a… Davidoff Cool Water Wave (W) EDT 30ml

Iar in grădina casei mele să mă plimbe printre lalele…

lalele

…un urât ca tânarul…

wentworh-wentworth-miller-2215132-799-1000
What?!! It’s my last wish… They let me ask for anything… 😛

Leapşa asta faină merge şi la Denisa , Ioana şi Arthur . Şi o poate „fura” oricine o găseşte îndeajuns de interesantă să-i dedice un pic de timp… 😛

15 comentarii leave one →
  1. August 11, 2009 11:28

    bre, mersi, am zis ca o iau si ma gandesc la ea, dar treaba e ca cred ca inca nu-s pregatita sa mor.
    dar peste fro 60 de ani o sa o postez si dau link catre tine, ok?

  2. Laura Driha permalink
    August 11, 2009 18:49

    Ioana bre draga, n-ai pic de imaginatie. Noroc ca ai haz, ca la batranete o sa avem amandoua nevoie. De hazul tau zic.

  3. August 11, 2009 21:10

    Ce se joaca fetele aici cu expresii :))

  4. August 12, 2009 10:01

    Sa te vad eu ca mananci o inghetata asa de mare si-ti mai fac eu cinste cu una:D

  5. Laura Driha permalink
    August 12, 2009 12:59

    RaPeRbOy, eu cu Ioana mereu ne alintam asa. E distractia noastra de week-end si de zilele care se termina in „i” 😛

  6. Laura Driha permalink
    August 12, 2009 13:09

    Sorin, daca gasesc una atat de mare crede-ma ca nimic nu ma poate impiedica sa o si mananc :-))

  7. August 13, 2009 15:42

    laura, eu sper sa ti se indeplineasca dorintele si sa iti continui viata inca vreo 60 ani. sau tu ai vrea mai mult?

  8. Laura Driha permalink
    August 13, 2009 15:57

    60+ cei 23 deja aflati in posesia mea = 83… eu zic ca e destul, desi poate chiar un pic cam mult :-))
    Multumesc oricum Dennis, esti un dragut ca de obicei! 🙂

  9. bloggerulcici permalink
    August 17, 2009 10:08

    Cel mai bine ar fi sa ti se indeplineasca dorintele astea acum. Iar cel mai important ar fi ca daca ti se ofera aceasta ocazie, sa n-o ratezi.

  10. August 17, 2009 12:02

    Preiau leapsa cu putina intarziere, am fost plecat. Ma gandesc si promit sa postez 🙂

  11. August 21, 2009 05:59

    nu cred ca 60 de ani ne vor fi de ajuns sa ne plictisim de tine si de ce scrii. asa ca revin, vrem inca 70 ani

  12. Laura Driha permalink
    August 21, 2009 17:30

    Dennis, iti multumesc! Ma bucur sa aflu ca reusesc sa te pastrez aici, la mine acasa… Pe tine si pe toti cei care revin!
    >:D<

  13. Septembrie 1, 2009 07:14

    Laura, si daca nu mai apucam nici unu dintre noi 50 de ani ?

    Succes cu dorintele tale, daca se indeplindesc in 24 de luni esti tare !

  14. Laura Driha permalink
    Septembrie 1, 2009 09:10

    ReFu, va tin la curent! Dar trebuie sa mai dati pe aici ca sa vedeti daca asa s-a intamplat…

Lasă un răspuns

