Skip to content

Primul salariu de Inginer!

Septembrie 15, 2009

Astăzi am luat primul salariu! Primul salariu ca INGINER… Nu vă pot explica cât sunt de fericită, de mândră şi bucuroasă că mi-am ales meseria asta! Lucrez cu oameni geniali ca stare şi ca spirit, in genul de loc unde te duci cu drag dimineaţa la muncă, fac ceea ce-mi place şi se pare că-mi iese binişor

Nu vă pot da detalii de natură financiară, etica profesională împiedicându-mă să dezvălui astfel de amănunte, dar vă pot zice că mi-au ajuns să-mi acopăr cheltuielile, să-mi fac vreo 2-3 mofturi şi mi-au mai rămas şi să pun deoparte! Eu – care nu pun niciodată nimic deoparte! căci sunt destul de slabă când vine vorba de economisit – pentru că în mod obişnuit dacă am 1 leu şi există ceva ce pot cumpăra de el, îmi cumpăr !

Puşculiţele sunt pentru mine simple obiecte de decor şi de aceea astăzi am depus pe card fondul de „concediu la munte”:-D

Sunt extrem de fericită pentru că am cel mai frumos şi dulce iubit din lume, o familie extraordinară, prieteni deosebiţi, un job fain tare şi-un salariu care mă lasă să trăiesc decent!

L-am aşteptat nerăbdătoare, am avut emoţii ca la prima întâlnire (deşi am mai lucrat şi în timpul facultăţii!) şi-am înţeles mult mai bine diferenţa între un om care munceşte în domeniul pentru care a studiat şi un student care lucrează unde găseşte, pentru bani de buzunar şi 2-3 ieşiri cu prietenii.

De luna viitoare reîncep şi cursurile private de la facultate de care v-am mai povestit, la care particip ca şi asistent (deocamdată!) şi îmi reiau şi activitatea de student la forma de învăţământ post-universitar numită Masterat. So, this will be a busy fall I think!

Aşa că o să am ce povesti! Peripeţiile Laurei intr-ale Ingineriei continuă…

59 comentarii leave one →
  1. Septembrie 19, 2009 19:20

    Ionut, ma refeream la numarul postarilor si la celebritate!
    Locuri moi? :-))) Tare !

  2. Septembrie 19, 2009 21:04

    Solidaritate intre ingineri chiar daca suntem pe domenii diferite.
    Si cum se zice la primul salariu ‘astept sa faci cinste”
    Un profesor mi-a spus inainte sa ma angajez ” stai linisit ca nici eu nu stiam cand m-am angajat, facultatea te invata sa cauti si sa gandesti si munca te invata meseria”
    Dupa cateva luni de munca i-am dat dreptate pentru ca esti pus de multe ori sa iei decizii pe moment ce nu permite nici un minut de amanare. Ca inginer trebuie sa cercetezi, sa proiectezi sa conduci o echipa, sa te faci inteles subordonatilor si bineinteles sa ai rezultate.

  3. Laura Driha permalink
    Septembrie 19, 2009 21:12

    Cmarian, stiu ca asa e. Oameni mai invatati decat noi si momentan cam morti spuneau „un om inteligent este acela care a invatat TOT, a uitat TOT, dar stie unde sa caute..”
    Deci da, facultatea te lanseaza intr-un domeniu. Te scapa-n ocean fara colac. Cat de departe ajungi este direct proprotional cu cat de bine reuesesti sa te mentii la suprafata…

  4. Septembrie 19, 2009 21:33

    si cu cat aprofundezi mai mult iti dai seama ca de fapt cunosti foarte putin. Oricum succes si mult noroc in cariera.

  5. Laura Driha permalink
    Septembrie 19, 2009 21:35

    Multumesc frumos! Sa fie! 🙂

  6. Septembrie 20, 2009 06:13

    Am uitat ca tu fiind o tanara domnisoara ai `locuri moi` ce chiar ti-ai dori sa fie pupate! :))

    Zoso e celebru? Unde? La el in scara blocului sau cum!? :)) Daca vrei iti zic Zosolina si gata! 🙂 prieteni?

  7. Septembrie 20, 2009 06:50

    Spune-mi Laura ca asa ma numesc si da, ramanem prieteni 🙂

  8. dany permalink
    Septembrie 5, 2010 10:44

    Salut, felicitari pentru faptul ca iti merge bine. Si este ceva cand simti ca toate se leaga.

    Sunt student la medicina in anul I si nu-mi place. Si tot la ce ma pot gandi este ca nu-mi place. In liceu eram la mate-info. Si invatam la mate, nu fiindca neaparat eram innebunit ci fiindca aia faceam si era parca singurul lucru la care ma pricepeam.
    Apoi la sfarsitul clasei a 11a, mi-a aterizat ceva in cap si mi-am zis sa ma fac doctor. Acum privind in retrospectiva cred ca am ales din cauze gresite (stabilitate, renume, si stiti chestia aia ca vai esti la medicina).
    Acum momentan nu vreau nici in ruptul capului sa ma intorc cand incepe anul. Vreau sa ma repun la invatat mate, si sa ma orientez spre ceva gen inginerie, sau ceva care are legatura cu ceea ce invatam in liceu.
    Interesant ca parintii care lucreaza ca contabil si director economic (mama) si constructii (tata) nu vreau asta. Ei vad ca medicina este singurul domeniu care va mai merge. Si chiar ei zic ca nu merita sa lucrezi nicaieri altundeva. Ei imi tot zic ca constructii nu se mai fac, ca economisti sunt peste tot , si practic asta este singura mea alegere.
    Eu sunt de parere ca un om care lucreaza bine si ii place cea ce face este automat cautat si platit bine.
    Eu sincer parca nu-mi gasesc locul la facultatea de medicina. Si cea mai mare teama este ca nu cumva sa ajung sa termin o facultate si dupa aceea sa lucrez cu scarba intr-un job pe care dispretuiesc.
    Astfel, vroiam sa va intreb daca chiar asa este ? Totul se duce de rapa ? Si nu vreau sa par pierdut de tot, dar cum ati stiut la ce facultate sa intrati ?

  9. Septembrie 5, 2010 17:30

    Dany, din postura omului care face ceea ce ii place eu te sfatuiesc sincer sa nu te lasi dus in alegerile tale de impresiile celorlalti.
    Eu am facut un liceu tehnic si de acolo mi-a placut domeniul insa cunosc si oameni care au devenit ingineri foarte buni, pasionati de ceea ce fac chiar si fara sa fi avut vreo tangenta anterioara facultatii cu constructiile.
    Din cate stiu eu medicina e o facultate foarte grea si nu cred ca e bine sa mergi mai departe daca din primul an simti ca nu iti place si ca nu ti se potriveste.
    Pe de alta parte nici Constructiile nu-s simple, nici facultatea si nici ce urmeaza dupa asa ca decizia pe care o vei lua trebuie cantarita cat poti de lucid.
    Eu sper ca nu sa duca totul de rapa desi situatia actuala nu pare sa prezinte imbunatatiri in curand insa, de departe, constructiile sunt unul din domeniile care daca e sa moara de tot o sa moara printre ultimele… Parerea mea!:-P

Lasă un răspuns

