Skip to content

Un strop de dezgu(e)st…

Septembrie 28, 2009

Primul guestpost a fost la Arhi, al doilea la Zoso şi azi.. nr3 la Victor Dulu. Click aici ca sa citesti! Dacă am uitat pe cineva aştept să mă trageţi de urechi… 😛

Later edit : In tineretile mele timpurii intr-ale blogeritului am mai avut si pe blogul lui Cineva si pe al lui Marius Nicolescu.

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 29, 2009 21:53

    Oferta 21.10.2008
    From:
    Arhi
    Add to Contacts
    To: anaisanais2010@yahoo.com
    Buna Nicole,
    Scuza-ma ca iti raspund greu, dar am avut detul de multa treaba.
    Deci sa iti spun ce preturi sunt:
    Domeniu .com – 10 USD
    Domeniu .ro – 10E pe an, 60E pe viata. Iti recomand pe viata, pentru ca pe an practic tu doar il inchiriezi, nu e in proprietatea ta.
    Instalarea de wordpress, instalarea temei, optimizarea ei, adaugarea de pluginuri, totul exact asa cum doresti tu, maxim 100 de euro, asta in functie de ce doresti tu sa aiba tema, dar nu mai putin de 60E.
    Hostingul lunar este 8 USD ~ 20 lei.
    Sper ca am fost destul de explicit.
    Daca ai nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi, Arhi
    Arhi mi-a suspendat blogul , I-am platit 6 milioane pe domeniul.ro, mai mult I-am platit si hostingul pana la sfarsitul anului … am nevoie de timp pentru a-mi putea transfera posturile
    Profesionalismul de care da dovada acest individ.

  2. Laura Driha permalink
    Septembrie 30, 2009 05:15

    Nicole, e mai complicat… Nu stiu ce sa iti spun. Eu nu mai am blogul ala pe .com tot din cauza a ceva asemanator, dar trebuie sa spun ca nu e vorba de atatia ani si nici nu mi-a cerut nimic in schimbul ajutorului pe care mi l-a dat. La noi a fost o simpla discutie in contradictoriu, o rafuiala de orgolii si am decis sa cam intrerupem prietenia. In rest, numai de bine.
    Imi pare rau daca ai patit ce imi povestesti dar iti recomand sa-l contactezi sa vezi ce zice. Poate e o simpla neintelegere. 🙂

  3. Octombrie 2, 2009 06:44

    si tot in tineretile-ti fragede ai inceput sa faci un pic de filosofie … si-am ramas neconsolat … 😦
    @nicole poti sa te muti la mine-n compendium daca vrei; si Laurei i-am propus la vremea respectiva dar a gasit alta varianta si mi-a bulversat universul 🙂

  4. Laura Driha permalink
    Octombrie 2, 2009 09:47

    Frm dragule, mi-ar fi placut sa stiu ca am atata putere si-nfluenta sa-ti bulvresez cumva, chiar si putin, universul blogosferic.
    Am pus si eu o idee doua acolo dar linkurile spre tine nu le dau ca citeste si mama blogul! :-)))

Lasă un răspuns

