Skip to content

Noi vrem RESPECT!

Octombrie 22, 2009

Asta aşa, de Campanie Electorală…  „Succesuri!”

4 comentarii leave one →
  1. Octombrie 22, 2009 17:19

    parazitii sunt tari in orice situatie. te copi si eu 😀

  2. Laura Driha permalink
    Octombrie 22, 2009 17:31

    Sunt perfect d’accord Dennis!

  3. Octombrie 29, 2009 18:06

    prea tare piesa asta…am pus-o si eu pe blog…
    „Cu toate că va fi greu să nu minţi în campania electorală
    Promitem să ne vedem din 3 în 3 luni în Piaţa Universităţii
    Promit că voi face autostradă suspendată peste Bucureşti
    Promit că vom da 20.000 de euro tinerilor care se întorc acasă
    Ca să ne vadă autostrada, bineînţeles
    Totodată, am vorbit cu NASA să trimitem un pilot român în spaţiu
    Probabil un mecanic beat, de locomotivă, care mai trage pe nas
    Dacă nici el nu ne rezolvă problemele
    Promit că îmi voi da demisia în 5 minute de la votul din Parlament! „

  4. Octombrie 29, 2009 18:51

    Si oare pentru a cata oara adevarul spus verde-n fata o sa ne mai doara? Trist…

Lasă un răspuns

