Skip to content

Clisma cu parfum…

Noiembrie 10, 2009

…sau gargară. În funcţie de orificiul pe unde elimini producţia proprie de rahat.

Soluţia e recomandată purtătorilor de IQ în scădere, acestor veritabile aparate cu emiţător de raţionamente dotate cu baterii reîncărcabile pe bază de prostie, tinerilor cu cavităţi bucale atât de infecte că nu s-a inventat încă pasta de dinţi care să le redea prospeţimea…

Plină de compasiune şi dezgust ( da, ştiu că-i un amestec ciudat!) , am decis să le scriu astăzi celor care nu gândesc ceea ce spun – dar continuă s-o facă dintr-un respect strămoşesc faţă de calitatea care ne diferenţiază esenţial de animale – dulcele nostru grai!, celor care nu spun niciodată ceea ce gândesc cu adevărat de teamă că neconcordanţa cu unele „trend”- uri o să-i transforme în marginalizaţi ai mirificei societăţi actuale şi – nu în ultimul rând, celor care ştiu poate prea bine ce spun, ba chiar îşi calculează la gramaj mizeriile şi răutatea şi-o fac sub acoperirea gândirii simpliste care susţine că scopul scuză mijloacele şi eventualele victime colaterale…

Fac publică aşadar ciuda care mă cuprinde când îmi invadaţi Soarele interior şi-mi amintiţi cât sunteţi de mulţi şi de hotărâţi pe drumul vostru atent semnalizat – dar nu mai puţin greşit, când nu vă uitaţi în urmă să vedeţi dacă aţi lovit pe cineva când v-aţi aruncat inepţiile, când treceţi prin viaţă cu nasul pe sus şi spatele drept deşi aveţi pământ sub unghii de la cât v-aţi târât şi bătături în tălpi pentru fiecare om pe care l-aţi călcat în picioare…

În mod normal probabil că mi-ar fi fost milă şi-aş fi putut să fiu un biblic bun samaritean, dar voi n-aţi învăţat s-apreciaţi doar gestul căci n-are preţ la schimbul valutar.

Aşa că îmi rezerv dreptul uman să joc din când în când câte un Dart’s şi să arunc săgeţi cu generozitate către tabloul cu natură moartă care vă-nfăţişează ad-literam

Dart's

7 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 20, 2009 23:25

    ce urat suna titlul :)))))

  2. Noiembrie 21, 2009 14:39

    De ce Giolly? Eu zic ca suna… parfumat 😀

  3. Noiembrie 23, 2009 19:50

    tin minte ca era un serial … care pare parafrazat in titlul tau. nu l am urmarit, da era la moda acu cativa ani si l auzeam pomenit peste tot, asa ca nu pot decat sa ti spun ca mi place atat titlul cat si continutu de rahat pe care l ai aruncat in articolu asta. spor in continuare !

  4. Laura Driha permalink
    Noiembrie 24, 2009 06:42

    Mihnea, sincer nu stiu despre ce serial vorbesti… Daca iti amintesti poate imi spui si mie 🙂
    Ma bucur ca nu ti-a placut numai titlul 😛 Te mai astept pe la mine! 🙂

  5. Laura Driha permalink
    Noiembrie 25, 2009 10:16

    Cred ca stiu de ce srial vorbesti… era Cafea cu parfum de femeie. Sau ceva de genul, nu? 🙂

  6. Noiembrie 25, 2009 20:15

    aaasta era :)) multumesc si eu pentru primire. am sa mai trec 😉

  7. Laura Driha permalink
    Noiembrie 26, 2009 06:16

    O sa fiu aici… 🙂

Lasă un răspuns

