Skip to content

Bancul anului! :))

Noiembrie 26, 2009

 Dear God,

So far this year you have taken away my favorite dancer – Michael Jackson,
my favorite actor – Patrick Swayze,

my favorite singer – Stephen Gately

and my favorite actress – Farah Fawcett.

Just so you know, my favorite politician is Mircea Geoana.

Via YM, de la Daniel

11 comentarii leave one →
  1. Daniel permalink
    Noiembrie 26, 2009 09:18

    Foarte tare sursa bancului! 😛

  2. Noiembrie 26, 2009 09:18

    foarte bun asta 😀

  3. Laura Driha permalink
    Noiembrie 26, 2009 09:39

    @ Dennis: Declicios chiar! :))
    Asa-i ca-i tare Daniel? 😀

  4. Daniel permalink
    Noiembrie 26, 2009 11:29

    Si un site creat probabil de PNL-isti: http://romaniantipsd.ro/

  5. Laura Driha permalink
    Noiembrie 26, 2009 13:02

    Genial :)))

  6. Ionut permalink
    Noiembrie 26, 2009 17:18

    cum le-am mai spus si altora care mi-au trimis bancul asta azi, Michael Jackson nu era doar un dansator. adica era mult mai cantaret decat Stephen Gately. si, ma rog, in loc de Geoana, n-ar putea fi toti politicienii?

  7. Laura Driha permalink
    Noiembrie 26, 2009 17:53

    Ionut cu exemplele din domeniile mentionate in gluma ne putem juca intr-o mie de combinatii in functie de gusturi, preferinte, varsta autorului etc.
    Si da, in loc de Mircea Geoana am putea pune orice alt politician, sau chiar pe toti.
    Frumusetea lui sta tocmai in chestia asta. Ca e adaptabil.

  8. Ionut permalink
    Noiembrie 27, 2009 14:20

    ai dreptate Laura (te cheama ca pe sora mea). da’ asa imi place mie sa comentez, mai ales amanuntele. cred ca sint mai carcotas de felul meu, cel putin asa imi zic colegii si prietenii. poate de aia mi-am facut blog, sa mai scap de comentariile din cap. in rest, foarte misto blogu’ tau. bafta!

  9. Laura Driha permalink
    Noiembrie 27, 2009 15:42

    Multumesc frumos Ionut (te cheama ca pe varul meu!). Poate-mi lais si mie linkul blogului tau, sa vad cam cat esti de carcotas 😀
    Asa, de curiozitate… 🙂

  10. Ionut permalink
    Noiembrie 27, 2009 17:27

    da, cum sa nu: http://ionutpreda.blogspot.com/ o seara frumoasa si weekend placut.

Trackbacks

  1. Bancul anului! :)) | Octav.Name

Lasă un răspuns

