Skip to content

Visul celor 3!

Decembrie 8, 2009

7 comentarii leave one →
  1. Decembrie 8, 2009 07:59

    You made my morning. 🙂 Very funny!

  2. Laura Driha permalink
    Decembrie 8, 2009 08:00

    Cu placere!

  3. Decembrie 10, 2009 09:55

    Stii ce mai lipseste ? O gradina zoologica pentru amuzamentul animalelor, cu oameni… 😀

  4. Laura Driha permalink
    Decembrie 10, 2009 12:07

    Leo, buna idee! :)) Si oamenii in custi de data asta!
    Ar merge si un circ… unde sa fie dresati de animale! ;))

  5. Aleena permalink
    Decembrie 10, 2009 17:10

    :)) prea tare… mai ales faza cu soricelul=))

  6. Laura Driha permalink
    Decembrie 11, 2009 12:03

    Da Aleena, si eu am ras cand le-am primit! Dar am zis sa nu rad fara voi si le-am pus pe blog! 😀

Trackbacks

  1. Visul celor 3 ! | Laura Driha

Lasă un răspuns

