Skip to content

Pretty Eyes !

Decembrie 11, 2009

 

Nici n-a inceput bine luna „cadourilor” că l-am şi primit pe primul…
Lentile albastre Pretty Eyes de la Optiblu! Le-am câ
ştigat săptămâna trecută la un concurs pe http://www.ele.ro şi ieri mi-au sosit!
Ce-s eu o scumpete de fată, dar ce o să mă mai fac! Am de gând să le port în seara de Revelion, aşa că nu vă faceţi griji, o să primiţi cu siguranţă o mostră de natură fotografică ca să vedeţi şi voi cum îmi şade!

De abia aştept să vă povestesc cum se vede lumea prin culoarea asta!

Vă pup, ne auzim scriem curând! Promit !

P.S. Surioara mea a caştigat verzi! 😀

 

Lasă un răspuns

