Skip to content

Incompetentus Maximus !

Decembrie 15, 2009

Cum e posibil măi oameni buni? E ora 23.00, vorbesc cu sora mea la telefon si-mi spune ca e încă în tren. Ea şi logodnicul ei au plecat la 14.00 din Bucureşti iar de la 15. 30 trenul staţionează în mijlocul câmpului. Pană de curent !

Zeci de telefoane către tot felul de instituţii platite să te scoată din situaţiile de urgenţă au fost in zadar. Poliţia că nu-i de competenţa ei, CFR-ul nu răspunde, Salvarea nu ii poate localiza şi are şi alte urgenţe. NIMENI nu are răspunsuri. Firmele de autobuze au şoferii ocupaţi sau obosiţi şi nimeni, dar NIMENI nu are nicio soluţie. Nu există soluţii nici măcar pe banii tăi! Mori cu caşcavalu’n buzunar! De mai bine de 7 ore un tren plin de oameni cu destinaţia Constanţa stă in frig, în întuneric şi NIMENI nu dă doi bani pe lucrul ăsta?!!!

Am vrut UE? Am vrut progres? Suntem incă în cel mai vechi Ev Mediu atestat istoric şi noi vrem să ne recunoască careva ca ţară? ! Sătucul asta ridicol e STAT???? Păi astea-s pretenţii nefondate dragilor!

Ţară de cacao, într-o zi n-o să mai insemni nimic pentru mine ş-atunci n-o să-mi mai dea o lacrima! Ai sa vezi tu!

Sarbatori fericite CFR-ule!

14 comentarii leave one →
  1. Decembrie 15, 2009 22:04

    Am patit si eu anu asta prin martie .. un Personal ruta Timisoara – Lugoj care in mod normal face o ora si 10 minute .. a facut mai bine de 3 h jumate. Pe la jumatatea drumului s-a stricat locomotiva si am stat vreo 2 ore si 10 minute .. asa pe sec. Era foarte de dimineata, trenul aproape gol .. dar destul de sinistru. Am luat si frig la bord cat cuprinde dar … am patit-o. Am mai patit si in urma cu multi ani cand de la Timisoara si pana la Mare am facut … vreo 20 de ore cu defectari de locomotive s.a … CFR-ul e la pamant si doamne fereste sa se strice vreun tren in camp sau in vreun tunel ca … stai cu orele si … rabzi frig, nervi, etc

  2. Laura Driha permalink
    Decembrie 15, 2009 22:06

    Pai da mai Raimondo si dup-aia se mira ca viteii la poarta 9 ca prefera romanul sa dea 20 de lei in plus la un maxi taxi d-ala decat sa dea 2-3000 spaga la operatia de pneumonie dobandita in urma unei vizite banale efectuate cu trenul. ROMANIA!!

  3. Decembrie 16, 2009 01:25

    Sa spun ca eu merg cu trenul de…4 ani? Si nu exista an in care sa nu ma dezamageasca. Ultima chestie care m-a scos din pepeni: aer conditionat rece IARNA! 😐 A doua zi m-am trezit racita. Firesc sa bage aer rece nu? Doar erau 50 de grade in tren si toti eram transpirati.
    Sa spun ca acum oricine sta la un spritz cu nenea nasu fara probleme? Desi nu este voie cu alcool?
    Sa spun ca dau 50 de ron pe un bilet si stau langa o baba care nu s-a mai spalat de secole?
    Sau de baile infecte in care ai nevoie de muuuuuuult curaj ca sa intri?
    Din pacate asta este tarisoara noastra scumpa si draga: pe aia de la putere ii doare fix in ceea ce numim posterior. Ei isi deplaseaza celulita in mertane si bmw-uri. De ce i-ar interesa de soarta noastra? Nu vad rostul. Nu suntem semnificativi…

  4. Laura Driha permalink
    Decembrie 16, 2009 06:21

    Nu stiu Cire, dar eu una azi mi-am aruncat faimoasele „tichete cu reducere de student” si n-o sa ma mai intereseze vreodata chestiunea. Pur si simplu o sa iau orice alt mijloc de transport…

  5. Decembrie 16, 2009 09:38

    Mmmm din pacate eu am incercat o singura data alt mijloc de transport si era sa facem accident din cauza unei individe care vroia sa se dea mare si tare. O sa castigam noi la loto si atunci o sa ne permitem si avionul personal, dar pana atunci inghitim nesimtirea asta.

  6. Laura Driha permalink
    Decembrie 16, 2009 09:44

    Da, loto e solutia! :))

  7. Decembrie 16, 2009 14:07

    Nu gaseau in tot Bucurestiu niste „tomberonezi” sa-i lege la o sanie ?
    In 10 ore ajungeau lejer, si cam lafel de degerati ca si in tren.

  8. Laura Driha permalink
    Decembrie 16, 2009 14:10

    Mno, cine crezi c-a banuit ca o sa dureze 8 ore un drum de maxim 5? Ghinionul lor. Data viitoare o iau la pas si ajung mai repede…

  9. Decembrie 17, 2009 08:23

    hai mah ca e fun sa fac 7 ore pana la costinesti si pe urmaaaaaaaa 12 pana la oradea…in curand vom ajunge sa ne petrecem vacantele in tren, ei ce spuneti? Cfr trip to Cfr…

  10. Laura Driha permalink
    Decembrie 17, 2009 08:49

    Iris, vara mai e cum e. Dar cand ingheti de frig parca nu-i atat de fun. Nu stiu, zic si eu.

  11. Laura Driha permalink
    Decembrie 17, 2009 09:39

    Da, desi i se potriveste mai bine „tara tuturor cretinatatilor”! 😀

Trackbacks

  1. Tweets that mention Incompetentus Maximus ! « Laura Driha -- Topsy.com
  2. uberVU - social comments

Lasă un răspuns

