Skip to content

Povesti sezoniere ale… nimanui.

Decembrie 25, 2009

S-ar putea sa nu ramana nimic nepovestit sau poate am sa-nvat cum se deseneaza sentimentele daca am sa ma-mbolnavesc intr-o buna zi de Tacere

Poate te vei întreba de te-am ascuns printre randuri s-ai sa-ti cauti amprenta pe scrisorile mele fara destinatar sau poate ai sa-ti agasezi permanent Postasul abia cand eu voi fi uitat sa scriu…

Poate o sa ne intalnim intamplator si-ai sa-ti spui în gand ca nu ti-am parut niciodata mai frumoasa sau poate ai sa-mi eviti privirea de teama c-as putea s-aud ce nu rostesti… Ca altadata.

Poate o sa iti para rau, poate-o sa-mi para bine ca regreti, poate-o sa-ti fie dor, poate-am sa uit si n-o sa ma simt vinovata pentru asta niciun pic

Probabil c-ai sa taci sau poate o sa umplii golul conversatiei cu amabilitaturi, probabil c-am sa tac sau n-ai s-auzi ce spun si ai sa ma gasesti straina amintirii ce-o pastrai…

Tu ai sa spui ceva haios si rasul meu contagios o sa-ti renasca gandul cum ca-s faină tare când sunt vesela iar cand am sa-ti zambesc politicos o sa te bucuri nerostit c-am invatat s-accept un compliment si fara sa rosesc…

Eu voi ramane EU – desi nu m-ai gasit de doua ori aceeasi, iar de Craciunul viitor tot „ce-ar fi fost daca…?” te vei intreba, Povestile au sa ramana tot Povesti desi nu tu esti Printul meu si nici eu nu-s Cenusareasa ta…

3 comentarii leave one →
  1. Aleena permalink
    Decembrie 26, 2009 10:43

    In asa putine randuri s-au adunat atatea si tot asa putine randuri mi-au trezit atatea amintiri pe care le incuiasem intr-un sertar in coltul cel mai intunecat al memoriei mele…sau cel putin, asa credeam…
    Nu cred ca pot exprima in cuvinte senzatia de acum…insa, mi-au placut aceste randuri…

  2. Laura Driha permalink
    Decembrie 27, 2009 12:42

    Iti multumesc frumos Aleena… si-mi pare rau daca ti-am deschis vechi rani… Sper sa le poti vindeca in intregime.. >:D<

Trackbacks

  1. Ceva ce-am invatat recent « Laura Driha

Lasă un răspuns

