Skip to content

Ultimul dute-vino

Decembrie 27, 2009

Am mutat Vechiul Pavaj pe mai Recentul purtător de Catifea. În această simplă, rece şi frumoasă seară de Decembrie, cum vor scrie (cu-cuvintele-lor!) iscusiţi martori ai istoriei… Asta apropos de ce-i nou.

Vechi în rest îs toate, dar cu siguranţă nu-i neştiut de voi acest minuscul aspect. Ce-i neştiut e doar ce va să vie.

Însă ce va să vie, vom vedea. Curând. Mă duc să organizez dezorganizarea, c-aşa ii stă bine unei gospodine-n devenire.

Vă-mbrăţişez, ne-auzim curând. Şi din ceasul acestui „Publish” numai p-acest Pavaj de Catifea. AM ZIS !

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 29, 2009 22:53

    Bine te-am regasit 🙂
    LittleDot iti spune ceva? :))

  2. Laura Driha permalink
    Decembrie 30, 2009 08:13

    Hmmm.. imi spune multe! S-a transformat punctisorul in Ingeras? 😀

  3. Decembrie 30, 2009 13:39

    Da :))

Lasă un răspuns

