Skip to content

Anti-spam’ul capricios

Ianuarie 14, 2010
tags: ,

Drajilor, voi ăştia cunoscători într-ale tehnologiei de vârf, stimaţi membrii de famelie web 2.0 şi toţi ceilalţi la fel de neştiutori ca şi mine, aţi păţit dumneavoastră vreodată ca aflaţi fiind la domniile dumneavoastră-n bătătură eficienţa spamului uordpresian să vă arunce-n coşul cu spam-uri propriile comentarii?

Noah, nu zic acu să recunoască bietul blog ca-s eu aceea  ce indrazneşte să le răspundă cititorilor chiar şi nefiind logată, dar să mă trateze cu atâta neospitalitate nu mă aşteptam. Şi asta după ce-i spusesem in setări să n-arunce acolo decât acele comentarii ce conţin de la 4 linkuri in sus…  Am zis ca-s rezonabilă, dar de data asta mi-a facut-o gratis! Căci, după cum observaţi în poza bietul comentariu respins nu conţinea mai mult de un zâmbet destinat dragului de Alex Mazilu

Ziceţi şi voi, nu-i o nebunie simpatică? :))

2 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 14, 2010 23:24

    Probabil te-o fi pus cineva in spam (cu adresa de mail respectiva), altfel nu-mi explic.

  2. Laura Driha permalink
    Ianuarie 15, 2010 07:41

    Octav, la mine pe blog nu ma puteam pune decat eu in spam! Si cum sa fac asta singurica? :))

Lasă un răspuns

