Skip to content

Doo faine

Ianuarie 17, 2010

Neşte doo cu muzică zic, asta aşa c-am redescoperit şi eu MTv-ul şi-s plimbate tare feticile astea prin topuri.

Ştiu, aceia mai uitaţi ca mine la teveu o să-mi ziceţi că-s vechi deja, dar eu nu le-am pus pentru voi. Ci pentru ceilalţi ca şi mine. Da? 😛

Hai că-s sempatice ele. Nu vă supăraţi şi voi acu’!

Pixie Lott :

And Alexandra Burke…

7 comentarii leave one →
  1. Алина permalink
    Ianuarie 20, 2010 19:18

    hai sa iti zic si eu una faina rau… desi e mai veche… „dash berlin feat sarah howell- believe in you”

    enjoy 🙂

  2. Laura Driha permalink
    Ianuarie 21, 2010 06:37

    O stiu Alina! Dar aia-i faina FAINA! Astea de mai sus sunt doar faine!

  3. Metall permalink
    Ianuarie 21, 2010 08:45

    Pot si eu una?
    Pot?

  4. Laura Driha permalink
    Ianuarie 21, 2010 10:21

    Normal ca poti Metall! Si-ti foarte multumesc!!!

  5. Алина permalink
    Ianuarie 21, 2010 17:01

    stiam eu ca n-am gusturi rele 😛 😉

    am si eu o curiozitate… 😐 … cum a reusit Metall sa integreze videoclipul in mesaj? :-??

  6. Laura Driha permalink
    Ianuarie 21, 2010 19:34

    Alina, Metall n-a facut decat sa puna link-ul pur si simplu… Nu stiu ce sa-ti zic.
    E magie la mijloc, dar poate ne zice el…

  7. Алина permalink
    Ianuarie 21, 2010 20:14

    pai si eu am pus linkul… :|… dar se pare ca mi-am lasat magia in alte haine 😦

Lasă un răspuns

