Skip to content

Am fost la munte…

Februarie 8, 2010


Câtă zăpadă… ca-n poveşti! Când am ajuns fulgii alergau isterici prin păru-mi desfăcut şi-mi sărutau buzele fără să le pese că le îngheaţă iar parfumul risipit de dimineaţă părea că se epuizase în aroma iernii.

Era ca atunci, în copilărie, când urmele de sănii marcau tinereţea unui cartier

Am iubit dintotdeauna anotimpul ăsta rece şi muntele cum iubesc muntenii marea şi vara… Cum iubim cu toţii lucrurile de care avem parte mai puţin des decât în fiecare zi, cum ne dorim lucrurile care ne zdruncină cotidianul tocmai pentru capacitatea de a menţine vie diversitatea…

Aveam fular, mănuşi şi pălărioară verde, nasul şi obrajii roşii, cizmele negre şi ochii in lacrimi… Nu, nu de emoţie de astă dată! Ci de frig…

Am fost la munte! Azi dimineaţă, aproape de ora 8, am ajuns la munte! Unde? La Constanţa



2 comentarii leave one →
  1. Metall permalink
    Februarie 9, 2010 13:40

    Vine muntele la Mahomed?

  2. Laura Driha permalink
    Februarie 9, 2010 13:42

    La Laura, dar putem spune si asa.. ;))

Lasă un răspuns

