Skip to content

Narcisa sau narcisista? :))

Februarie 10, 2010

I am a
Daffodil


What Flower
Are You?

 

 
 
 

You have a sunny disposition and are normally one of the first to show up for the party. You don’t need too much attention from the host once you get there as you are more than capable of making yourself seen and heard.”

Deci NARCISA da? Nu Narcisistă! S-aude ş-acolo-n spate? :-))

***Ca să vă faceţi şi voi testul, click AICI! Dar să-mi spuneţi ce v-a ieşit, da? 😛

 

7 comentarii leave one →
  1. Алина permalink
    Februarie 10, 2010 18:48

    asta-i zodia ta in zodiacul floral?

  2. Laura Driha permalink
    Februarie 10, 2010 18:49

    Nu Alina, daca apesi pe poza te duce la un test.. mie mi-a iesit Narcisa! 🙂

  3. Алина permalink
    Februarie 10, 2010 19:24

    sincer, nu pot accesa testul 😐

  4. Laura Driha permalink
    Februarie 10, 2010 19:29

    Am rezolvat, am pus link-ul mai jos!

  5. Februarie 13, 2010 08:34

    amandoua nu se poate?? 😉

  6. Februarie 13, 2010 10:16

    Se poate-n general Paul, dar in particular nu-i permis… 😛

Trackbacks

  1. 22-23 (24 de ore) « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

