Skip to content

Descult in parc

Februarie 15, 2010

 Fost-am astă-seară şi văzut-am şi plăcut-am şi aplaudat-am tot cam în aceeaşi perioadă „Desculţ în parc” varianta carpato-danubiano-Bănicoasă, bucăţică teatrală care mi-a urcat pe chip un zâmbet simpatic ce nici acum când vă scriu nu vrea să se dea jos la gândul că rememorez pentru voi ceva atat de fain!

Ce să vă zic, un deliciu! Ceva ce ţine la sfărşit o sală întreagă în picioare aplaudând în semn de mică mulţumire pentru bucăţica de bună-dispoziţie dăruită cu generozitate de actori.

Sus in colţul pozei puteţi observa distribuţia extrem de bine aleasă însă vă recomand să mergeţi să-i vedeţi şi live, căci sentimentul care vă încearcă la plecare e unul pentru care n-o să vă pară rău!

Despre puştimea intre 2-16 ani a căror prezenţă în sălile de teatru aş înterzice-o prin lege vă povestesc altă dată. Mă omoară efectiv profele alea de muzică sau de română care-i obligă să meargă mituindu-i cu un zece şi nu le dau înainte niscaiva educaţie.

Dacă aveau de unde să cumpere şi popcorn puteau să mă păcălească destul de uşor c-am nimerit la film! Parol că nu-i înţeleg! Ce naiba, s-au închis cafenelele ş-au nimerit la teatru? Ahh, dacă erau copiii mei… Dar am zis că vă povestesc altă dată, că-mi stric seara amintindu-mi de ei!

În concluzie şi-n final, mergeţi la teatru frumoşilor! La care reuşiţi, nu contează! Că-n rest multe-s putrede… Prea multe chiar!



No comments yet

Lasă un răspuns

