Skip to content

Plimbaristică!

Februarie 21, 2010

La Constanţa vremea-i faină. Iar. Ieri erau cam douăj-de-grade în miezul zilei şi cred că fost-au cam 10-15 pe margine, la coajă. Dimineaţă am aruncat o privire pe geam şi soarele mi-a rânjit atât de prietenos c-am zis să merg din nou să iau mostre de aer curat şi miros de zambile pentru plămânii mei îngheţaţi de lunga iarnă fierbinte. Da, îmi vine câteodată să-i zic c-a fost fierbinte numai cu gândul la sutele de ceaiuri pe care le-am băut  în cinstea din vina ei!

Vă las câteva poze aici şi ce-am mai făcut ieri sunt în Camera Obscură! Pe cele de azi o sa le postez diseară!

Vă îmbrăţişez, fug la aer!

Duminică dulce s-aveţi frumoşilor!



4 comentarii leave one →
  1. Februarie 22, 2010 19:49

    10-15 la coaja, zici? 🙂
    pai inseamna ca era destul de coapta; daca n-ai fi facut plimbarea s-ar fi stricat pana la urma 🙂
    aici, in Freiburgul meu, nu s-a putut decat ploaie in loc de ninsoare; cu primavara sa mai amana pe motiv de criza..

  2. Laura Driha permalink
    Februarie 22, 2010 20:07

    Trebuie sa oferi cuiva zambile ca sa se faca primavara! Uneori o sigura floare e de ajuns! (si scisori de „consolare” cui pierde concursul, nu uita!)

  3. Februarie 22, 2010 20:29

    maine e premierea – respectiv „consolarea” 🙂
    somn usor, Laura!

  4. Laura Driha permalink
    Februarie 22, 2010 20:44

    Somn usor Paul… 🙂

Lasă un răspuns

