Skip to content

Creativitatea romanului

Februarie 22, 2010
tags: ,

” Eram in bancă… Citeam… Şi ghici cine se aşează în faţa mea? [profa de mate]

Mă gândesc eu „Cum să mă bag în seamă fără să ţipe la mine …”  Şi-mi vine-n cap prenumele ei… Elena… 0 caut pe FaceBook… Îi recunosc poza… Ii umblu pe profil pe acolo…  Şi ce vad că ii place … Ghici ce?…  Matematica

Ce fac… Şoptesc …”Băi ce-ar merge o ecuaţie acuma”… [La fix cât sa mă audă]….

Băi şi scoate creta frate… Mă scoate la tablă… Îmi dă şi un 3… Ne împrietenim şi pe FaceBook… „

[via YM!]

9 comentarii leave one →
  1. Februarie 22, 2010 20:14

    foarte prietenoasa, nu zic nu, profa’ de mate 🙂

  2. Laura Driha permalink
    Februarie 22, 2010 20:17

    Paul, ca toate profele de mate 😀

  3. Februarie 23, 2010 10:42

    genial!

  4. Februarie 23, 2010 14:28

    VanGhelie, ma bucur ca ti-a placut postul „care este”…

  5. Metall permalink
    Februarie 25, 2010 09:16

    Eu unul ma intreb ce-ar zice profa de mate cand ar citi commenturile astea de aici.
    Apoi ar sta. Si le-ar numara. Si nicidecum nu i-ar da acelasi numar ca si cel afisat de blog ca si commenturi 🙂 Cred ca ar mai tranti un 3 :))

  6. Februarie 25, 2010 12:24

    Metall, deep deep inside you’re a math teacher, nu-i asa? :))

  7. Metall permalink
    Februarie 25, 2010 12:30

    Ufffff, deja ma cunosti asa de bine!!!!!!!

  8. Februarie 25, 2010 13:30

    Stai ca acum mi-am dat seama de ce esti sensibil la bancurile cu profii de mate 😀 Sorry…

Trackbacks

  1. Câştigătorii concursului de PA-uri! « Vânare de vânt

Lasă un răspuns

