Skip to content

Mazgaleli

Martie 10, 2010
tags:

Aş fi scris şi c-o mână – fără s-o deranjez pe cea ce-mi sprijinea leneşă capul, v-aş fi tastat cum fac începătorii – cu doar două „dejete” şi aş fi început un nou fără de sens rând întrebându-mă şi-n cazul dânsului cărei idei să-i scriu sfârşitul cu un punct.

V-aş fi imaginat dintr-o copilărie mai mult citită decât fu jucată ş-aş fi visat în scris mult mai intens decât în somn, iar zâmbetului din oglindă i-aş fi reproşat a mia oară că-i mult mai slab decât molipsitor.

În dulcea mea inconştienţă de copil v-aş fi negat destul de curajos orice greşeală ş-aş fi sfidat o evidenţă vie blestemând, aş fi minţit mustind a nonşalanţă ş-aş fi iubit acelaşi om la nesfârşit.

Aş vinde Timpului răbdare, ba chiar i-aş dărui-o gratuit, i-aş scrie zi de zi câte-o scrisoare ş-aş prinde gustul timbrelor de la lipit…

Chiar astăzi v-aş fi explicat mai multe sau poate v-aş lăsa niţel să insistaţi, v-aş întreba de aţi ajuns până aici cum rezistaţi? ş-apoi… ei bine abia apoi aş striga-n scriitură de tipar că-i nebunie lămurirea ce mi-o cereţi, că-i gândul greu şi rândul rar…

4 comentarii leave one →
  1. Martie 12, 2010 10:45

    Gustul timbrelor e cam…lipicios, Laura! dar scrii suficient de frumos (cu accente eminesciene pe alocuri) ca sa merite 🙂

  2. Martie 12, 2010 11:46

    Iti multumesc frumos! O sa verific daca-i gustul timbrelor cum spui cat de curand caci mi-au ramas niste scrisori netrimise! Si nu-i frumos din partea mea…

  3. Martie 13, 2010 17:25

    „Dejetele” tale merg bine… Nu te ascunde.

  4. Martie 13, 2010 18:42

    Bine ai venit pe Pavajul meu de Catifea Paul! Multumesc frumos ca mi-ai lasat un gand, un rand! 🙂

Lasă un răspuns

