Skip to content

Una verde ş-asumată

Martie 20, 2010

 

 Cunosc despre oameni puţin spre nimic. Şi ştiu multe. Sunt incredibil de interesanţi cu unicitatea lor obositoare, agasantă, cu tăcerile lor mustind a subînţelesuri, cu gălăgia aceea asurzitoare care nu spune nimic, cu greşelile pe care le repetă mimînd naivitate, cu falsele lor păreri de rău.

Mi-e greaţă. În fiecare dintre noi zace cîte un monstruleţ „plictisibil” şi p-al meu l-aţi terminat. Dacă aş fi avut o grefă uriaşă, cu siguranţă nu mi-ar fi ajuns toată apa potabilă să-mi fac o limonadă care să-mi vindece fizic dezgustul sufletesc. Da, limonada mea e cu grefe. Aveţi ceva împotrivă? Normal că aveţi, ce mai întreb? Apropos, nu-mi mai pasă.

Sper să naufragiez pe o insulă pustie unde să fie mereu Iulie şi ciocolată albă. Departe de voi ăştia care-mi contorizaţi ochiometric caloriile din iaurt şi gramajul de optimism din cuvinte. Sau, dacă sunt cuminte poate se chinuie cineva de acolo de Sus să vă strângă pe toţi într-o croazieră, vorba bancului. Cum ce banc? Vi-l zic altă dată, triştilor!

În altă ordine a aberaţiilor ţin să precizez că nu-i o glumă şi mâine n-am să regret nimic. Decât că înc-o mai ascult pe mama când îmi spune să vă las în pace că nu meritaţi. Meritaţi!! Toată atenţia mea, toată repulsia şi toată jena pentru că v-am cunoscut! Nu-mi mulţumiţi, e aproape învoluntară chestiunea, naturală! O alergie naturală…

Pe cât mai târziu sper eu! Mă duc să dorm, sunteţi plictisitori. Am zis!

7 comentarii leave one →
  1. Martie 21, 2010 10:04

    La cat de mult ghinion exista, risti sa suferi o invazie… Chiar si pe insula aia de care tot vorbesti.

  2. Laura Driha permalink
    Martie 21, 2010 10:32

    Nu ca imi fac fortareata! Ai uitat ca-s Inginer? 😛

  3. Martie 21, 2010 12:36

    lasa monstruletul sa se odihneasca putin si va fi iar bine.

  4. Laura Driha permalink
    Martie 21, 2010 13:20

    Ca bine zici Dennis! Mi-e atata somn de liniste ca mi-a imbatranit si rabdarea! Trebuie sa dorm mai mult…

  5. Martie 22, 2010 11:23

    Nu am uitat… Cred mai degraba ca habar n-aveam.

  6. Laura Driha permalink
    Martie 22, 2010 11:29

    Noh atunci doar ce ai aflat! 😛 Sa nu uiti de acum inainte!:-D

Trackbacks

  1. Mariana, Laura si Cristian! « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

