Skip to content

Who is 67? [Shutter Island]

Martie 22, 2010

I wonder, is it better to live like a monster, or die a good man?

                                                                                            [Shutter Island]

                Ultima replică face toţi banii. Atitudinea lui în faţa realităţii pe care nu o mai poate nega, pe care nu o poate schimba te face să-ţi pară rău că nu l-au lăsat să-şi poarte mai departe nebunia, să-şi construiască realitatea unui erou.

Filmul e o dramă interesant construită care te face să te-ntrebi dacă sănătatea mintală e intotdeauna cea mai bună opţiune şi dacă eşti sau nu destul de puternic să-i faci faţă.

Nu ştiu alţii cum sunt – în gusturi zic, dar mie mi-a placut mult filmul.

Mergeţi să-l vedeţi. O lecţie cât de mică tot aveţi de învăţat – indiferent cum se vede de la voi.

17 comentarii leave one →
  1. some permalink
    Martie 22, 2010 10:33

    Ce coincidenta, tocmai ma pregatem sa-l vizionez!

  2. Laura Driha permalink
    Martie 22, 2010 10:52

    Some, chiar te rog! Si sa-mi spui cum ti s-a parut!:-)

  3. Martie 22, 2010 12:03

    l-am vazut aseara. e foarte bine gandit. orice presupunere pe parcursul filmului s-a naruit in final. recomand

  4. Martie 22, 2010 12:08

    dap, vazut, placut! Replica de final mi s-a parut geniala, la fel si jocul actoricesc al lui Dicaprio. Citisem pe un forum ca filmul asta i-a facut pe unii sa-si puna tot felul de intrebari… Mie mi-a ramas doar replica finala in gand.

  5. Laura Driha permalink
    Martie 22, 2010 12:38

    Da, ramai surprins de final. Asta e tot farmecul ca daca era previzibil nu mi-ar fi palcut la fel.
    Si mai e faza aia din cimitir cand vorbea cu Chuck despre ce patise nevasta-sa si asta ii zice : ” If it was my wife I’d kill him. Twice.”
    Lucru pe care il face si el involuntar, o data se sinucide innebunind si a doua oara o face constient…

  6. Laura Driha permalink
    Martie 22, 2010 13:06

    Mi tu Dennis!

  7. Martie 22, 2010 15:54

    Laura, explica-i si prietenului tau zoso. lui nu i-a placut 😀 (o data se sinucide innebunind si a doua oara o face constient…)

  8. Martie 22, 2010 17:26

    Am vazut ca nu i-a placut. Asta e, chestie de gusturi! 🙂
    Ce e cu paranteza, suna aiurea cum am zis?

  9. some permalink
    Martie 22, 2010 20:31

    Impresionant! Mi-a placut. Bine spus „te face să te-ntrebi dacă sănătatea mintală e intotdeauna cea mai bună opţiune”. E un film care te pune pe ganduri.

  10. Laura Driha permalink
    Martie 22, 2010 20:35

    Ma bucur ca ti-a placut! 🙂

  11. Martie 23, 2010 07:32

    nu, am gresit eu. am gandit dar nu am scris :d ma gandeam sa-i explici paranteza lui zoso, asa poate i se va parea si lui macar interesant filmul

  12. Martie 23, 2010 07:59

    Daca ai urmarit la el pe blog ai observat probabil ca mai multi au incercat sa ii explice. Interventia mea nu cred ca si-ar avea rostul. Oricum, el spune-n post ca nu-i DiCaprio cel mai bun actor si nu neaparat ca-i filmul prost.
    Nu vreau si nici n-am cum sa-i schimb eu gusturile. 😛

  13. Metall permalink
    Martie 29, 2010 12:09

    Mie mi s-a parut destul de subtire si cam negonvingator ce s-a brodat pe marginea acelui 67.
    Filmul e frumos construit, te tine atent, nu mi s-a parut lung, dar nici nu as putea zice ca am invatat ceva din el 🙂

  14. Metall permalink
    Martie 29, 2010 12:16

    Iar ca o remarca personala: la un moment dat speram ca o sa lase in suspans chestia, sa ramana 50-50% sansele pt ambele variante, si fiecare sa inteleaga cum vrea filmul 🙂

  15. Martie 29, 2010 17:25

    Metall, si esti convins ca s-a terminat avantajand vreun rezultat al problemei? Eu nu… 😀

  16. Metall permalink
    Martie 30, 2010 11:04

    Eu zic ca a dat destul de clar verdictul pe final.

  17. Martie 30, 2010 11:26

    Pai nu-ti dai seama clar daca povestea e cum l-au lasat sa creada doctorul si colegul „Chuck” sau daca a preferat sa o lase balta stiind ca n-are cum sa paraseasca insula viu…

Lasă un răspuns

