Skip to content

Îmi pun singur miere în ceai

Martie 25, 2010

 

Îmi pun singur miere în ceai

                Premiul pentru consecvenţă, consistenţă şi niţel talent (zic eu!) este un exemplar din opera de artă semnată Călin Hera “Îmi pun singur miere în ceai”. Şi, desigur, cele câteva multe minute de celebritate!  

Când am primit „ofişial” invitaţia să particip la concurs n-am bănuit c-am să urc conştiincios până pe locul 2 şi aş putea zice că nici n-a fost un ţel ci o simpatică provocare mi s-a părut „constrângerea” de a scrie în 500 de caractere (cu tot cu spaţii!)  ceva care să spună o poveste, să materializeze concret o idee vastă, să înghesuie-n câteva cuvinte argumentul nedistorsionat al subiectului propus.

Mi-am imaginat sau poate-am scris din amintiri reale despre fiecare ceas al celor „24 de ore”, m-am jucat cu virgulele şi-am ordonat literele să-ncapă în limitele impuse, am citit PA-urile unor scriitori frumoşi şi-am câştigat o dată-n plus experienţa scriiturilor „cu temă”.

Doresc să-i mulţumesc în primul rând lui Călin Hera – pentru că a organizat ceva atât de fain, că nu ne-a lăsat să abandonam ba chiar ne-a încurajat să şi arbitrăm ş-apoi tuturor celor care au patricipat şi-n mod special celor care n-au participat. Dacă se ţineau prea mulţi de concurs probabil că n-aş fi scris acum acest post… 😛

Vă pup, vă îmbrăţişez şi vă mulţumesc! Din suflet…

Laura

13 comentarii leave one →
  1. Алина permalink
    Martie 25, 2010 18:36

    Felicitari! 🙂

  2. Laura Driha permalink
    Martie 25, 2010 19:25

    Multumesc frumos Alina! Bine te-am regasit! 🙂

  3. Martie 26, 2010 10:04

    inca o confirmare a talentului Laurei 😉

  4. Martie 26, 2010 10:22

    Multumesc frumos Dennis! :”>

  5. Алина permalink
    Martie 27, 2010 18:23

    am revenit cu placere 🙂 😉

  6. Martie 27, 2010 19:15

    Ma bucur sa aud asta! Multumesc! 🙂

  7. Martie 29, 2010 20:34

    Felicitări și din partea mea, ai fost o adevărată revelație a acestui concurs 😉

  8. Laura Driha permalink
    Martie 29, 2010 20:39

    Hmm, revelatie? Daca te rog sa explicitezi te superi? Ma ierti dar sunt groaznic de curioasa cand vine vorba de felul in care ma percep ceilalti…

  9. Martie 30, 2010 08:21

    Englezul are o vorbă: Curiosity killed the cat. Dar, ca să nu mori curioasă, vorba românului, o să-ţi explic: acest concurs nu este chiar primul concurs de PA-uri organizat de Călin. Primele 2 au fost PAverbe şi după aceea PAfoto.
    Nu au fost tot atât de mulţi participanţi, deşi la al doilea au fost mai mulţi decât la primul.
    Tu eşti o nou venită în lumea PA-urilor, o dată cu acest concurs, sau cel puţin asta ştiu eu (te rog corectează-mă dacă greşesc).
    Având în vedere modul cum scrii, cu rezultate spectaculoase în clasamentul final, aş putea spune că ai fost o revelaţie, nu? 😉

  10. Martie 30, 2010 08:31

    Multumesc frumos!
    Curiozitatea a omorat pisica, dar a murit satisfacuta! Nu? 😛

Trackbacks

  1. Leapsa « Vânare de vânt
  2. Eu cand vreau sa tastez, tastez! « Laura Driha
  3. Premiile NIVEA « Laura Driha

Lasă un răspuns

