Skip to content

Fericirea intruchipata!

Martie 31, 2010

Am câştigat una din cele 4 camere video Toshiba Camileo S20 – HD puse in joc la concursul „Ai o poveste? Hai sa o filmezi” de pe piticu.ro

Sunt extreeeeem de fericită! Cameră video nu aveam deloc, de niciun fel!

Aţi văzut cum arată frumuseţea? Când îmi vine o să vedem împreună şi cum filmează…

8 comentarii leave one →
  1. Metall permalink
    Martie 31, 2010 08:33

    Ma bucur ca te-ai hotarat sa ne dai numai vesti bune 🙂
    Felicitari inca o data.

  2. Martie 31, 2010 08:34

    bravo, presupun ca o vrei pe-aia roz, ca verde nu are 😀
    dar povestea, unde e povestea?

  3. Laura Driha permalink
    Martie 31, 2010 08:38

    Ioana, povestea e la comentarii! 😀
    Metall, nu e intentionat, dar ma bucur ca am ce sa va povestesc si e de bine!!!

  4. Martie 31, 2010 09:06

    nais, voiam sa povestesc si eu cum a plouat intr-al meu la inundatie si cum plangeam cu el in brate, dar am uitat de concurs 😛

  5. Laura Driha permalink
    Martie 31, 2010 09:14

    Ce bine! 😀 Poate imi luai tu premiul… 😛

Trackbacks

  1. Eu cand vreau sa tastez, tastez! « Laura Driha
  2. Premiile NIVEA « Laura Driha
  3. Tableta Evolio Aria Mini de la Kiss Fm | Laura Driha

Lasă un răspuns

