Skip to content

Eu cand vreau sa tastez, tastez!

Aprilie 7, 2010

Pentru cine-i cuminte Iepuraşul vine şi după Paşti! Adicătelea şi-nainte, şi-n timpul şi după citatul eveniment. Că doar nu-mi beau cuminte lăpticul cald (sau ceaiul cu miere) în fiecare seară fără s-aştept, la fel de cuminte desigur, beneficiile notabilelor mele eforturi.

Sâmbătă – în timp ce ajutam cu sârg la pregătirea faimoasei salate beouf a mamei şi răzuiam (aproximativ concomitent) fără de milă coaja merelor ce au sfârşit plăcintă, tanti poştăriţa mi-a adus prima surpriză. „Îmi pun singur miere în ceai” mi-a modelat forma buzelor într-un zâmbet fain şi-a dat ochilor mei motiv să-şi odihnească privirea pe frumuseţea închisă-n hârtie a poeziilor lui Călin Hera. Vă recomand cu drag să-o citiţi fără să nominalizez vreo pagină preferată căci mi-este greu să mă opresc numai la una când fiecare-n parte are farmecul ei!

Sărbătorile au trecut repede şi clasic aş putea spune deşi obişnuit e de fiecare dată doar prilejul şi nu înşiruirea evenimentelor niciodată identice, mâncarea a avut parcă alt gust după 47 de zile de Post şi-n anul de graţie 2010 nici măcar urările contrafăcute n-au mai fost la fel de numeroase ca odinioară. Nu, nu sper c-au renunţat neinspiraţii dar poate criza le-a atins şi lor măcar un pic cartelele…

Săptămâna a început mirific, cu două mult-aşteptate zile libere şi-a continuat într-un mare fel astăzi când un simpatic nene curier mi-a adus frumuseţea de care vă povesteam deunăzi – camera video (şi foto!) Toshiba Camileo S20. Exemplarul meu e pe o nuanţă de roşu, mai precis Ruby Red şi-a venit la pachet cu o groază de bunătăţi (trepied, husă, etc., etc.) despre care o să vă povestesc într-un post viitor, imediat ce o să am spre vizionare şi-un filmuleţ demonstrativ pentru calităţile interesante ale frumoasei ustensile de închis timpul pe card SD şi vreo douăj’de mii de poze la rezoluţie maximă. Soon, I promise!

Noh şi-n rest cum mă ştiţi… eu când vreau să tastez, tastez. Sau fluier, cum era?

Iar când nu vreau, nu vreau. Pentru că pot.

Ne auzim citim curând!

Laura


4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 7, 2010 21:47

    Eu cand vreau sa las un comentariu, las………spam

  2. Aprilie 8, 2010 04:51

    pfoai, ai tinut tot postul?!!!

  3. Aprilie 8, 2010 05:16

    Da. Si pe cel de la Craciun si toate Vinerile si Miercurile de la inceputul anului 😀

  4. Laura Driha permalink
    Aprilie 8, 2010 05:47

    John, a intrat in spam fara sa-mi ceara voie! Dar l-am aprobat! Pentru ca daca vrei, poti! Si-ai lasat intr-adevar comentariu… spam! 😀

Lasă un răspuns

