Skip to content

Pavaj de Fotografii

Aprilie 12, 2010

Am zis să urmez şi eu exemplul dragei mele Ioana şi să nu amestec prea mult operele de artă materializate-n “scriitură” (căci literatura e niţel prea mult spus în ceea ce mă priveşte!) cu cele trase-n poză pe “dijital” şi aşa s-a născut ceea ce se intitulează Pavajul de Fotografii! (nu mă-ntrebaţi ce-i cu numele, atâta inspiraţie am avut la această târzie oră de după-amiază!)

            Aşadar Camera Obscură de pe Pavajul de Catifea se mută cu domiciliu forţat exact la această adresă. Asta aşa că dacă tot am primit camera cea faină şi roşie, să nu scape neexploatată la maxim!

Ne vedem ş-acolo, ne citim ş-acilea,  ne-prietenim si pe Facebook, facem ce vreţi voi! ( în limita bunului -simţ, desigur :-D)

Alex Mazilu, păzea ca vin! :))

Imbrăţişări frumoşilor! Şi multe blitzuri…

2 comentarii leave one →
  1. Aprilie 30, 2010 21:30

    😀
    Un week end placut !

  2. Laura Driha permalink
    Mai 2, 2010 09:25

    Multumesc frumos Alex! Te prinsese spam-ul si am vazut tarziu! Al meu a fost fain tare! Sper ca si al tau… O sa pun poze 😛

Lasă un răspuns

