Skip to content

Gustul dezgustului

Aprilie 13, 2010

Astăzi mi-a fost ciudă înc-o dată pe oamenii care nu ştiu să aprecieze ce au, pe aerul ăla de neînţeleşi cu care se parfumează în zadar dimineaţa, pe nonşalanţa care nu le face nici cinste şi nici nu-i îngroapă-n respect.

Gândul că există şi că se plimbă liberi printre noi mi-a tăiat pofta de mâncare şi apetitul pentru cunoştinţe noi şi-am hotărât în urma greţurilor matinale ce-au durat până-n momentul istorisirii să scriu ş-acilea ca să mă descarc! (ca de obicei, nu?)

Acum ce-i drept voi n-aveţi nicio vină că m-ascund eu în spatele educaţiei şi că nu-i sancţionez direct pe cei ce-mi întunecă seninele gânduri, dar promit că vă iau ciocolată albă şi ceai rece dacă mai aveţi puţintică răbdare.

Mi-e greu spre groaznic să mă detaşez de câte-o chestiune căci sufăr grav de empatie şi când îmi iese într-un mare fel – ei bine atunci, exact atunci! mi se întâmplă numai mie.

Din diferitele încrucişări de drumuri cu fel şi fel de târâtori bipezi am învăţat că-n porci, în fufe şi în papagali nu e deloc recomandat să te încrezi.

Desigur că-i un fapt în demonstrare căci plină-i lumea de deştepţi, de oameni „zugrăviţi” frumos pe-afară ce-ţi vând drept flori de cameră şi mucigaiul din pereţi…

Şi n-am vrut mult, chiar n-am vrut mult fir-ar să fie! O coajă de bun-simţ dacă aveaţi, o prelungire practică a teoriei de Moralitate pe care sus şi tare o susţineţi…

Dar a fost mult. Prea mult. Şi mi-e oricum prea silă…


7 comentarii leave one →
  1. Aprilie 13, 2010 21:14

    Ăla care te-a enervat aşa rău, idiotu’ cu aeru’ de neînţeles care habar n-are să aprecieze ce are, chiar merită bucăţica asta de empatie?

    Şi ridu’ ăla care-o să-i apară gagicii care pavează cu catifea dacă le mai pune pe toate la sulfet? Îl merită?

    O, nu. Sigur nu.

  2. Laura Driha permalink
    Aprilie 13, 2010 21:19

    Maddz, nu merita. Teoretic stiu asta, practic e mai greu s-o pun in aplicare!

  3. Laura Driha permalink
    Aprilie 13, 2010 21:20

    P.S. Bine-ai venit pe Pavaj si multumesc frumos pentru grija…

  4. Aprilie 14, 2010 04:59

    eu zic sa le arati cum e sa ii calci pe cap in mod inteligent 😉

  5. Laura Driha permalink*
    Aprilie 14, 2010 05:12

    Hm… any ideas? 😀

  6. Aprilie 19, 2010 13:28

    Personal.Trist. Negativist.Frumos scris.

  7. Laura Driha permalink
    Aprilie 19, 2010 19:10

    Alin, bine te-am regasit! Mi te rapise „spam”-ul dar nu stiu cum de-a reusit…
    Si multumesc frumos! >:D<

Lasă un răspuns

