Skip to content

O usoara confesiune

Aprilie 20, 2010

Îmi plac oamenii. (dar nu pot niciodată să termin unul întreg…)

Îmi place să cunosc „exemplare” noi. Mi se pare interesant primul contact, prima strângere de mână, primul schimb de priviri. E unul din puţinele lucruri necontrolat de sincere de care te poţi bucura în relaţiile interumane. Restul e – aproape în întregime – calculat, analizat, măsurat şi plănuit într-un foarte atent amănunt. Câteodată din fericire, dar de cele mai multe ori din păcate.

Spre mica mea mare dezamăgire aparenţele nu doar că te-nşeală (adulterinele naibii) ba chiar se insinuează-n viaţa ta şi se cristalizează-n păreri, îţi leagă şireturile ş-apoi se amuză de mersul tău tot mai întortocheat, stau şi sparg seminţe de pe margine urmărind cu nonşalanţă meciul ce-l porţi cu Viaţa. Meci din care ieşi bătut, trist şi-n cele mai bune dese cazuri, mort.

Neplăcut a fost momentul când bula de săpun în care mă închisese (spre a mă proteja!) mama a ajuns păpădie-n vânt şi-am înţeles ce făceau cei din jur cu acele lor îndreptate spre mine. Să mulţumesc, s-aplaud, să mă-nchin? Să mă minunez, să regret, să mă-nclin? Dumnezeu ştie…

Cert e că-s mică, mai mică decât îmi stă-n puteri să recunosc dar sunt şi mândră, mult prea mândră să n-ameninţ că am de gând să cresc!

Ş-apoi drajilor, păzea! Că-s mică, dar rea!

14 comentarii leave one →
  1. Aprilie 20, 2010 23:09

    Ala-i primul pas. Urmatorul cred ca-i rea rea, da’ buna.

  2. Aprilie 21, 2010 04:59

    iti faci semne la tocul usii?

  3. Aprilie 21, 2010 05:15

    Mircea,buna am fost mereu! La suflet zic. 😀

  4. Aprilie 21, 2010 05:15

    Dennis nu imi fac ca-i noua si ma doare sufletul! 🙂

  5. Aprilie 26, 2010 10:09

    Frumos…

  6. Aprilie 26, 2010 10:26

    @ Verde Bicolor: Multumesc! 🙂 Bine-ai venit pe Pavajul de Catifea…

  7. Radu-Mihai permalink
    Aprilie 27, 2010 09:24

    Interesant punct de vedere… sper ca nu intru in categoria adulterinelor! 😆

  8. Aprilie 27, 2010 09:25

    Radu-Mihai, sigur ca nu! Tu te-ai intitulat „blogmentator” si asa ai si fost! 😀
    Bine ai revenit apropo!

  9. Radu-Mihai permalink
    Aprilie 29, 2010 13:49

    Mersi! Nici eu nu stiu ce fac si nici n-am pretentia de la altii sa stie!

  10. Laura Driha permalink
    Aprilie 29, 2010 17:00

    Foarte bine faci Radu-Mihai!

  11. Mai 9, 2010 15:34

    da…

  12. Mai 9, 2010 16:19

    Giorgio, da?

Trackbacks

  1. Scara blocului. Clasament. « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. Orasul PA. Clasament general « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

