Skip to content

O mica doleanta

Mai 7, 2010
tags:

N-am Timp! Voi aveţi? Vreau şi eu! Plătesc oricât, dar daţi-mi nişte TIMP! Să-ncetinească cineva graba lucrurilor, să păcălească careva ceasurile, să întârzie vreun priceput întoarcerea clepsidrelor sau să dea nisipului imunitate-n faţa forţei gravitaţionale…

Vreau să stau niţel şi s-o fac fără ochii aţintiţi pe calendar, vreau să pot lăsa pe mâine vreo două-trei mii de lucruri fără să m-apese grija că s-ar putea să nu le termin la timp, vreau să vă scriu că-i plictisitoare nebunia mea şi că-mi doresc liniştea înapoi!

Vreau o viaţă dezorganizată, un program modelat spontan, vreau libertatea omului care nu-şi impune limite, vreau nepăsarea lui…

Vreau să-mi pictez paşii mai degrabă decât să-i calculez, să nu-mi pese dacă merg pe drumul drept atâta vreme cât e pavat c-o verde catifea, vreau ca imaginaţia să-mi subjuge raţiunea ocazional dar efectul să fie intens!

Si mai vreau o amuletă cu butonul de „reset” care să-mi înfrumuseţeze gâtul până mă satur de atemporalitate şi-o amnezie care să apară la declanşarea lui, să n-am ce regreta sau după ce să-mi fie dor!

Atât!

Credeţi că vreau imposibilul? Să fie acesta motivul pentru care mă tot ocoleşte Peştişorul Auriu?

2 comentarii leave one →
  1. Mai 10, 2010 05:56

    daca ti-ai dori lucruri comune, n-ar mai avea nici un farmec indeplinirea dorintelor

  2. Laura Driha permalink*
    Mai 10, 2010 06:12

    Dennis, probabil ca da. Nu m-am gandit niciodata asa… parca suna mai bine cum o zici tu! 🙂

Lasă un răspuns

