Skip to content

Sucareala

Mai 10, 2010
tags: ,

În vremuri de adâncă introspecţie – ca acestea!, nimic nu-ţi vindecă mai bine întrebările existenţiale ca un baton de cereale! (nu zic firma că vă luaţi şi voi!) Aşa c-am răvăşit de ambalaj o delicatese d-asta mică şi-am zis să-mi recunosc mai repede isprava, poate se uită!

Desigur c-a fost mai mult moft decât vreo alifie căci nu mi-a lămurit te miri ce curiozităţi, dar ii pot da meritul că a scormonit în mine după pofta de-a vă scrie!

Se-ntâmplă tot mai rar  în ultima perioadă ce-i drept şi dacă tot suntem la confesiuni vă recunosc că-n egoismul meu exacerbat partea cu raritatea mă convinge că vă provoc un dor. De mine, desigur. Mai mare, mai mic, după posibilităţi!

Se zice că „vorba lungă, sărăcia omului”. Depinde cu cine vorbeşti aş zice eu. Sau cine te ascultă. În cazul nostru, cine te citeşte. Nu vă supăraţi, nu? Dar dacă totuşi da, poate puneţi de un protest. Scris zic eu, sub forma de comentariu. Să văd şi eu nişte puls, să mă gâdilaţi un pic în orgoliu, să-mi bombardaţi mail-ul până pun piciorul în prag şi schimb vorba. Şi-n următoarea discuţie alegeţi voi. Că aşa-i în democraţie!

Şi acum de la capăt, cu alineat, ca la dictare. Să recapitulăm: eu scriu – bine sau nu, e subiectiv să mă exprim, voi cetiţi – abonaţi sau nu, ş-apoi daţi cu subsemnatul ca să fiu sigură că verde pe aici nu-i doar pentru mine!

În ordinea numerelor de pe tricou, aveţi cuvântul

17 comentarii leave one →
  1. Mai 10, 2010 20:02

    pe pantalonii mei scrie 22
    pe tricou n-am numar
    stau la coada? 😕

  2. Laura Driha permalink
    Mai 10, 2010 20:04

    Nu Alina, esti prima! Bine ai (re)venit!

  3. Mai 10, 2010 20:13

    Bine te-am (re)gasit! :d
    sa stii ca te vizitez mai des decat imi las amprenta p-aci :-”
    deci asta era secretul… raspunsul la intrebarile existentiale… toata intelepciunea omenirii sta, de fapt, intr-un… baton de cereale :-??
    m-ai dezamagit… 😦
    vroiam putin suspans, putina bataie etc etc… :))
    inca sunt sub efectul Secretului pierdut al lui Dan Brown 😛

  4. Laura Driha permalink
    Mai 10, 2010 20:16

    Pai cu atat subtilitate mai Alina nu-si mai lasa nimeni amprenta pe aici s-am zis s-o las naibii o vreme poate se readuna gasca… Desi, multi vad, putini pricep! Si-ai sa vezi tocmai la postul asta cati nedumeriti au sa se gasesca sa-ntrebe ce-am vrut sa spun! Direct, direct dar nici prea direct nu-i bine! Ca-i naucitor adeseori!

  5. Florin permalink
    Mai 10, 2010 20:25

    Deh, nu se mai fabrica comentatori ca-n alte vremi.

  6. Laura Driha permalink
    Mai 10, 2010 20:29

    Nici scriitori ca odinioara! Ce sa-i faci? „Mura-n gura”, vorba reclamei?

  7. Mai 11, 2010 05:08

    sa nu te prind ca te dai pe politici doar pentru rating ca facem greva :d
    tu sa ramai asa, ca doar una e Laura Driha (Driha deocamdata 😀 )

  8. Pavajdefotografii permalink*
    Mai 11, 2010 05:24

    Dannis, stii ca eu nu am scris niciodata pentru rating! Dar e placut sa vezi ca lumea care te citeste are o parere, oricum ar fi ea, ca le nasti vreun sentiment si nu indiferenta! 🙂

  9. Mai 11, 2010 07:38

    🙂

  10. Laura Driha permalink*
    Mai 11, 2010 07:49

    🙂 back!

  11. Mai 11, 2010 09:14

    Verde pe aici nu e numai pentru tine, nu… Adevarul e ca anu’ asta e cam nefast pentru bloggareala, parc-asa simt si eu. 😉

  12. Laura Driha permalink
    Mai 11, 2010 09:17

    Si macar daca eu faceam „blogareala” mai Leo, dar nici macar atat!

  13. Mai 11, 2010 09:37

    Nu faci ? Pana la urma, cine face… Si ce e blogareala adevarata ?
    Blogareala-sucareala tot faci ! 😉

  14. Laura Driha permalink
    Mai 11, 2010 09:44

    Un fel de n-ar mai fi!:)) Nici eu nu stiu ce fac…

  15. some permalink
    Mai 11, 2010 15:39

    „nu-si mai lasa nimeni amprenta pe aici s-am zis s-o las naibii o vreme poate se readuna gasca…” Deci asta e motivul pt.care nu mai scrii atat de des…Hmmm…si eu care credeam ca ne-ai „uitat” din alte motive. Oricum, ai intuit bine (cel putin in ce ma priveste), uneori mi-e dor de scrierile tale.

  16. Mai 11, 2010 17:39

    Acum ca am aflat ma reapuc de treaba some! Dar e important sa stiu ca-i cineva pe aici din cand in cand! Face bine la moral… Chiar daca imi place si idee amorului din umbra! 🙂

Trackbacks

  1. Povesti ingineresti « Laura Driha

Lasă un răspuns

