Skip to content

Niste randuri

Mai 13, 2010

Născut din propria-i cenuşă omul păstrează sub limbă praf de foc şi-n buzunar chibritul de la care a ars, ca să nu uite!

Dimineaţa, după o gură de apă sfinţită îşi usucă buzele cu tutun şi-şi hărţuieşte pulsul c-o ceaşcă plină ochi de cofeină, mâncându-şi unghiile a nerăbdare c-o îndârjire mai puternică decât însăşi foamea bietului stomac iar seara, în loc de rugăciune, mai rupe o filă din calendar luând bucăţica de hârtie strivită în palmă drept triumf personal!

Soarele-i la fel de sus şi cerul poate mai puţin albastru dar în nimic din toate celelalte constanţa nu se cristalizează ca sarea-n bucate iar oamenii, ca nişte veritabile păpuşi de scenetă urbană, se plimbă nestingheriţi pe scena teatrului fără spectatori.

E tristă imaginea umanităţii resemnate, a copilăriei computerizate, a bătrâneţilor parfumate de-o portocală molfăită pe un pat de azil, a timpului care s-a oprit din mers şi a început să zboare…

Tabloul realităţii poartă pata mucegaiului neînflorit şi-n sala marii expoziţii toţi criticii admiră parcă orbi, frumoasa-i ramă!

Scrisul aparent fără sens face loc doar imaginaţiei îndeajuns de bolnave să-l găsească atrăgător şi gândul hoinăreşte, uşor şchiopătând, spre oazele de optimism de altă dată!

Să-mi lege cineva mâinile la spate, vreau să vă tastez telepatic…

În viitor am să-mi cumpăr o noimă şi-am să mă fălesc cu ea cum mândră-i iedera de înălţimile pe care-a reuşit să se caţere! Dau scris, promit!

7 comentarii leave one →
  1. some permalink
    Mai 15, 2010 09:26

    Extrem de atragator.

  2. Mai 15, 2010 09:32

    Some, multumesc frumos!!! >:D<

  3. Mai 16, 2010 15:28

    niste randuri… bine scrise. imi place mai ales inceputul : „Născut din propria-i cenuşă omul păstrează sub limbă praf de foc şi-n buzunar chibritul de la care a ars, ca să nu uite!”

  4. Laura Driha permalink*
    Mai 17, 2010 05:43

    Multumesc frumos dandelion! Bine te-am regasit si te mai astept… >:D<

  5. Mai 19, 2010 12:45

    Suna tare bine randurile astea „niste”.
    Sa-mi zici si mie daca gasesti noima, am nevoie de un kil, poate de mai mult de-atat, dar nu ma lacomesc.

  6. Laura Driha permalink*
    Mai 19, 2010 13:05

    Daca o gasesc promit ca o sa am bunovointa s-o impart cu tine, daca vei mai avea nevoie atunci! Dar daca dai de ea mai repede, sa nu ma uiti!

  7. Mai 19, 2010 13:23

    S-a facut ! 😉

Lasă un răspuns

