Skip to content

Coca Cola strikes again!

Mai 22, 2010
tags:

Sunt o norocoasă! Da, s-a întamplat din nou! Am mai caştigat ceva! Da Maddy, ai dreptate! E o conspiraţie Universală!!! :-)))

Primul si cel mai consistent premiu a fost aici şi-apoi tot de la Coca Cola au urmat şi aici şi aici. Plus nu ştiu câte sticle de jumătate… Nu le inventariez aici şi pe celelalte tipuri de premii care m-au lovit d-alungul carierei mele de norocoasă pentru că o să mă urâţi rău!

Sora mea îmi zicea în seara asta la telefon : „Fata dragă cred ca e cazul sa încerci şi la loto! E prea de tot!” :))))

Să vă zic de ce-am câştigat în seara asta! Sau mai bine tac şi vă las să observaţi singurei!



9 comentarii leave one →
  1. Mai 23, 2010 07:28

    clar trebuie incercat si la loto si ai grija sa nu cumva sa-ti fure cineva norocul, ca in filmul ala Just my luck 😀 enjoy:)

  2. Laura Driha permalink
    Mai 23, 2010 09:06

    puppetsonastring, doamne fereste!

  3. Mai 23, 2010 15:10

    hai gandeste-te bine. numai 6’s norocoase 😉

  4. Mai 23, 2010 19:00

    Dennis, ar merge si 4 zic eu dar de unde atata noroc? :))

  5. LauraR permalink
    Mai 23, 2010 19:45

    nu este corectttttttttttttttt
    eu de ce nu castig nimic niciodata ? :((((((((((
    felicitari draga ..mai da si la altii 😀

  6. Mai 24, 2010 07:00

    LauraR, na’ d-acilea niste noroc si sa-l stapanesti sanatoasa!!! :-*

  7. LauraR permalink
    Mai 24, 2010 07:43

    la cat noroc am eu Laura …cat par pe broasca 🙂
    mersik pt intentie ..ca oricum nu se prinde 🙂

  8. Laura Driha permalink
    Mai 24, 2010 07:44

    O sa iti fac vraji sa se lipeasca! Lasa ca vezi tu… Abracadabra..

Trackbacks

  1. Coca-Cola Cherry « Laura Driha

Lasă un răspuns

