Skip to content

Un oras de nota 10!

Mai 26, 2010

A venit dragilor şi rândul Pavajului de Catifea! Laura Driha e GE! (gazdă de etapă)! Minunăţia de concurs s-a mutat la mal de mare, cum bine zice Călin!

Să-ncepem cu un „Bine aţi venit” şi ca să nu lungesc prea tare vorba trec direct la miezul prăjiturii! Aşadar…

Tema Etapei a 10-a a concursului “ Oraşul PA” este “FALEZA”.

Ştiu, ştiu! O să-mi spuneţi că nu toţi locuiesc în oraşe mărginite de faleză şi-s poate printre dumnevoastră şi oameni care n-au vazut niciodată marea (sincer, sper ca nu e cazul!).

În acest caz sper să nu vă supere tema pe care trebuie s-o luaţi drept exerciţiu de imaginaţie… Eu zic că o să fie frumos!

Vă propun să scrieţi un PA care să-mi fure toate cele 7 voturi de care dispun maxim pentru un singur PA (mulţam’ fain Călin!)! Să vedem cine reuşeşte! 😀

Ultima zi în care mai primim “tablouri” aici la mica noastră galerie de artă (literară) este Vineri 28 Mai, ora 22! Vă aştept ”inspiraţia” la adresa corinne_dr@yahoo.com !

Mult success f r u m o s i l o r! Şi i u b i r e!

***Regulamentul concursului se află aici .

*** Pentru concursul de ghicitori şi jurizare, fuguţa la LeeDeeP.

*** Update-urile la PA-uri se trec pe curat aici!

31 comentarii leave one →
  1. LauraR permalink
    Mai 26, 2010 07:07

    iar concurs?
    iar castigi? :))

  2. Laura Driha permalink*
    Mai 26, 2010 07:47

    De data asta organizez LauraR! ORGANIZEZ! (o sa creada ceilalti ca am masluit voturile daca ies tot eu!) :))

  3. LauraR permalink
    Mai 26, 2010 07:47

    nu cred 😛
    daca ma apuca inspiratia scriam si eu ceva ..dar din pacate acum nu am chef de mai nimic 😦

  4. LauraR permalink
    Mai 26, 2010 07:49

    n-am inteles eu bine .. 😀 ..deci organizezi :))

  5. Laura Driha permalink*
    Mai 26, 2010 08:11

    Da, s-acu sa vezi ce iese!!!

  6. Mai 26, 2010 08:33

    De la mare… despre mare, nu se putea altceva, nu? Faină temă, Laura, faleza a fost întotdeauna subiect de inspirație pentru unii si altii!… Te las acum, am de creat! 😀

    PS: multumesc pentru ca mi-ai promovat concursurile! 🙂

  7. Laura Driha permalink*
    Mai 26, 2010 08:47

    LeeDeeP. initial am vrut alta tema! Dar o las pe mai incolo.
    Deocamdata am ales ceva „de la mare”.
    Astept cu interes creatiile tale! Si succes cu concursurile, sunt faine si merita promovate! N-ai de ce sa-mi multumesti!

  8. LauraR permalink
    Mai 26, 2010 09:01

    Laura sigue iese ceva frumos si bine organizat ..nu-mi fac probleme :>

  9. Mai 26, 2010 09:07

    >:D< Sarumana, esti o scumpete!

  10. LauraR permalink
    Mai 26, 2010 09:09

    ehehe ..numai zic de tine >:D<

  11. Mai 26, 2010 11:06

    Fii atentă: nu poti oferi unui singur PA decât cel mult 7 voturi 😛 Dar sunt bune si alea. Ridic mănusa.

  12. Laura Driha permalink
    Mai 26, 2010 11:07

    Uff, m-ai prins! Bine, rectific!:)

  13. Mai 26, 2010 13:16

    Uaaa, imi cam place tema ! Nu stiu de ce, dar eu tot la faleza Dunarii ma gandesc – am hoinarit pe-acolo ani de zile… 😉

  14. Laura Driha permalink
    Mai 26, 2010 17:43

    Leo, care vrei tu aia sa fie! De Dunare, de Mare.. nu conteaza! Ma bucur ca iti place tema! Inspiratie maxima, astept cu drag scrierile tale!

  15. Mai 27, 2010 13:36

    da ce, si la munte e faleza, depinde cum vedem lucrurile (eu de regula le vad cu capul in jos!)

  16. Mai 27, 2010 13:38

    da ce, nu mai ma joc, Leo a trait in oras cu faleza!
    sa ni se dea un punct avans la ceilalti!

  17. Mai 27, 2010 13:42

    Hihi, LeP ! Cedez un punctulet de la mine, ca mie-mi ramane briza Dunarii ! 😛

  18. Mai 27, 2010 14:27

    LePetitPrince, sunt convinsa ca vei face un exercitiu de imaginatie superb!
    Si-o sa-ti iasa un PA… de milioane!
    Astept… :-W

    Pentru punctul avans trebuie sa vorbesti cu seful! (Calin ;)) )

  19. Mai 27, 2010 14:28

    Leo, esti foarte generoasa! 🙂

  20. Mai 27, 2010 17:48

    Pentru toata lumea, care se da mare cu falezele… personale:

    Da’ ce, faleza Dâmboviței nu se poate? 😛

  21. Laura Driha permalink
    Mai 27, 2010 17:52

    LeeDeeP. orice faleza iti doresti se poate!!

  22. Mai 29, 2010 22:00

    Of! Am pierdut etapa asta! 😦 Era un link catre alt blog unde nu se spunea nimic de concurs…si tot asteptam…si am asteptat pana a trecut…Acum am vazut pe blogul lui Calin!

  23. Laura Driha permalink
    Mai 30, 2010 10:29

    Stiu Mariana! Si eu am vazut tarziu din pacate… Ramane pe data viitoare! Te astept la jurizat daca ai timp! 🙂

Trackbacks

  1. De la oraşul electric la malul mării « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. Pe curat « Laura Driha
  3. Grădina Labirint…(5) « Cristian Dima
  4. Etapele Oraşului PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  5. Oraşul PA de la 9 la 11 « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  6. Concurs de jurizare/ghicitori “ORAȘUL” – etapa 9 « LA +ILM
  7. Zia®ul de la 5 » Blog Archive » Oraşul 15. Catedrala
  8. PA în duet… « Cristian Dima

Lasă un răspuns

