Skip to content

Introspectie

Iunie 11, 2010
tags: ,

Mi se pare câteodată, rareori ce-i drept, că nu-i sănătos sufletului când mă supăr şi mă răzvrătesc hotărât în rânduri, vorbe sau zâmbet şi-ncerc să păstrez vii pâlpâirile de voinţă sperând c-am să schimb odată cu ultimul păr şi năravul!

Însă de la gând la faptă ordinul ajunge distorsionat, greşind cu o constanţă perfectă şi poate că însuşi cotidianul bulinelor mele negre îmi asigură confortul realităţii, amintindu-mi să nu mă dezumanizez!

Am nevoie de-un timp mai bun, de-o inimă mai largă, de-o mare rece pe care s-o găsesc doar rece, nu şi tristă!, de un mers legănat şi-un gând tropăit, de-o îngheţată cu pepene galben şi-o baie fierbinte…

E prea cald să mai visez, mi-e somn şi dor de-o nonşalanţă, de-o pustietate, aş bombarda cerul să cadă toate stelele şi miliarde de dorinţe să se-ndeplinească pentru insomniaci… Să n-adormiţi!

Am lăsat valurile să-mi inunde genunchii, să-mi gâdile urechea, am strâns în palme o algă verde până s-a uscat şi-am aruncat-o înapoi în spumă să se înece… Sunt o criminală!

Mărunţesc între buze nisip şi-i sărat! Vreţi şi voi?

4 comentarii leave one →
  1. Iunie 14, 2010 12:12

    Mi-ai făcut puţin poftă de mare…dar mă voi duce întâi la munte…aşa e planul, în ordinea preferinţelor:D

  2. Iunie 14, 2010 18:07

    Adica iti place marea, dar e pe locul 2? Sa-ti fie cu rusine… ntz ntz ntz!

  3. Iunie 15, 2010 13:43

    imi iau singur pe 27 sau 28, daca ajung la Constanta 😀

  4. Laura Driha permalink
    Iunie 15, 2010 17:44

    Asa sa faci Dennis!

Lasă un răspuns

