Skip to content

Who wants to be alone?

Iunie 12, 2010

Asta aşa, de „ieşeală„! De varăăăăăă!!!

8 comentarii leave one →
  1. Алина permalink
    Iunie 13, 2010 04:57

    Superba melodia :-).
    Iti recomand si http://www.youtube.com/watch?v=sjSG6z_13-Q Miley Cyrus- Can’t be tamed
    Nu e chiar asa pt „ieseala”… dar merge:P

  2. Iunie 13, 2010 08:43

    Alina, wow! Long time no see! Cum mrege cu licenta? Mai e un pic si gata nu?

  3. Iunie 13, 2010 08:55

    „I want to be a part of something I don’t know..”
    Nice, imi place! Desi Miley nu e tocmai pe gustul meu, piesa ei e.. antrenanta! 🙂

  4. Алина permalink
    Iunie 13, 2010 15:36

    Nici pe gustul meu nu e de obicei… insa melodia asta m-a dat un pic pe spate :-). Just my kind of music :D.
    Licenta merge destul de bine. Mai am o saptamana si jumatate pana la predare si eu deja visez la plaja…mi-am luat costum de baie, lotiune protectoare (tot patitu’i priceput :)) :-P)si astept ca un copil sa vina data de 24 :|…
    Si ca sa fie meniul complet, ma ispitesc teribil niste carti…fictiune, bineinteles… ca doar nu putea sa ma tenteze vreun STAS :-”
    Morala: vreau vacanta si o vreau acum!:-))
    Banuiesc ca tu esti deja in vacanta…nu?

  5. Iunie 14, 2010 18:09

    Da Alina, eu sunt deja in vacanta! Succes maxim la licenta, ai sa vezi ca se va termina mai usor si mai repede decat ai crezut! Been there, done that! Trust me! 🙂

  6. Алина permalink
    Iunie 15, 2010 14:04

    Multumesc mult!>:d<

Trackbacks

  1. CraCraZela – Dialoguri nocturne « Cristian Dima
  2. Drum spre devenire…(8) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

