Skip to content

Surpriza

Iunie 16, 2010

Se spune că poţi înţelege totul despre un om doar privindu-i prietenii.

Eu n-am mulţi deşi n-ar fi deloc greşită afirmaţia ca mă învârt în cercuri generos de populate cu oameni, însă ce-i pe care îi am sunt… cei mai buni! Am certificat de calitate să ştiţi! (dar nu vi-l dau!)

Prietenul meu Bogdan – „straşnic crai de munte” cum îmi place mie să-i spun, mi-a servit astăzi drept muza pentru această scriitură. El mi-a făcut una dintre cele mai frumoase surprize care mi s-au rezervat în ultima vreme şi-am zis, conform obiceiului deja împământenit în al meu Pavaj de Catifea – şi anume de a  imortaliza în scris tot ceea ce contează şi ce vreau să rememorez mai târziu, să vă povestesc şi vouă!

Acum puţină vreme, printre felicitările pentru achiziţia de care vă povesteam aici, dragul meu creţolin din Ardeal mi-a promis, aparent în treacăt aş fi zis atunci – „o sticlă cu licoare bahică, s-o sparg de pereţii blocului, cum se obişnuieşte la Constanţa când se lansează la apă un vas”. Noh, şi n-au fost braşoave, chiar dacă veneau de la un braşovean.

Cadoul, surpriza cărei ii datorez un mare zâmbet şi-o faină tare amintire a sosit astăzi împachetată frumos într-o mie de bule (să nu se spargă!), prin curier, fix în braţele subsemnatei!

Am făcut şi poze cu spumosul meu Cashmere Dark, ca să nu zică cumva vreunul că nici n-a fost exact în ziua când n-o să mai fie!

Îţi mulţumesc frumos Bogdan pentru gestul despre care m-ai avertizat dar pe care sincer nu mă aşteptam să-l şi duci la îndeplinire, pentru zâmbetul cu care am să-mi amintesc întotdeauna de „primul colet de la noua adresă” şi, înainte de toate, iţi mulţumesc că-mi eşti prieten!!

Îmbrăţişări multe şi virtuale până ajungi la mare să le primeşti şi „live”.

11 comentarii leave one →
  1. Iunie 17, 2010 04:27

    esti o norocoasa. multi uita sa dea un telefon sau sa raspunda unui offline pe banalul messenger. oare au iesit din termenul de garantie?

  2. Iunie 17, 2010 05:33

    Da, sunt o norocoasa:)
    Si da, multi au iesit din orice termen, din orice limita. De garantie, de bun-simt…

  3. Iunie 18, 2010 05:19

    mi-am verificat si eu termenul 😀 inca mai sunt in grafic. sunt cel mai bun prieten al meu ;))

  4. Iunie 18, 2010 05:29

    Dennis, razi tu razi, dar sa stii ca asa e! Si asa trebuie sa fie la toata lumea! Am eu o vorba : „Daca eu nu ma iubesc, atunci cine?” :-))

  5. Iunie 18, 2010 07:32

    Frumos gestul şi de apreciat. Ţine-l aproape!

  6. Iunie 18, 2010 07:44

    Multumesc de sugestie Cristian, asa am sa fac! Intr-adevar gestul e frumos… Memorabil! 🙂

  7. Iunie 18, 2010 18:42

    Bună ziua, vă trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange.
    Dacă sunteţi de acord, trimiteţi un mesaj cu numele blogului si adresa 🙂

    blogurile cu care doresc să fac acest schimb sunt :
    Titlu : Reteta la retetă
    Adresa : http://retetalareteta.blogspot.com/

    titlu : Cure de slabire
    adresa : http://curedeslabirenoi.blogspot.com/

    Numa bine 🙂

  8. Алина permalink
    Iunie 19, 2010 18:42

    Foarte frumos gestul :-).

  9. Iunie 21, 2010 05:06

    Multumesc frumos Alina! 🙂

Trackbacks

  1. Grădina Labirint…(9) « Cristian Dima
  2. ORAȘUL PA – ETAPA XVI « Cristian Dima

Lasă un răspuns

