Skip to content

Dubla bucurie!

Iunie 25, 2010
tags: ,

Frumoşii de care vreau să vă povestesc astăzi sunt bucuria familiei. Dublă bucurie! Sufletul tuturor petrecerilor, veselii cu picioare, zâmbete cu magnet! Cine? Fratele meu mai mic –  Marius şi verişoara aproape la fel de tinerică ca şi el –  Crina. Unde-s ei e voie-bună, muzică si energie vie, e tinereţe în toate formele ei şi poftă de viaţă, toate purtate cu mândrie ca un accesoriu scump!Cum ştiu ei cel mai bine!

Astăzi s-a încheiat şi săptămâna lor de examene, şi-mi face plăcere să spun că a fost una perfectă (numai ploile au mai stricat-o, dar prea puţin!)

Mezinul familiei Driha, tânărul diplomat din imagine e de astăzi Inginer Agronom iar frumoasa domnişoară din poza de mai jos e Informatician! Da-da, am să accept eu felicitările în numele lor. Puteţi îi loviţi aici cu urările, am să le transmit!

E o zi memorabilă! Pentru întreaga familie…

Felicitării dragii mei, sunt foarte mândră de voi şi mă bucur enorm pentru rezultatele extraordinare! Voi nu sunteţi doar frumoşi, ci şi deştepţi! Mânca-i-ar Laura pe ei de excepţii… Sper să se umple lumea de oameni ca voi!

Vă pup tare tare tare şi ne vedem la „băută” mâine seară!

Bezeleeee!


12 comentarii leave one →
  1. Iunie 25, 2010 20:49

    Ureaza-le „Felicitari” din partea mea!

  2. Iunie 26, 2010 14:43

    Sigur Bogdan! Am sa le transmit! Multumim frumos!!

  3. Iunie 30, 2010 08:42

    pai cred ca trebuie sa va schimbati numele de familie din Driha in ceva legat de inginer 😉

  4. Iunie 30, 2010 09:30

    Frumos mai scrii. 🙂
    It’s nice to be around here again. 🙂 😛
    Felicitari pentru „succesuri” 🙂

  5. Laura Driha permalink
    Iunie 30, 2010 13:43

    Dennis, hai ca nu-i toata familia! 3 frati si 2 verisori.. :)) Si cam atat! :))

  6. Laura Driha permalink
    Iunie 30, 2010 13:43

    Multumesc frumos Invatatorule! Bine ai revenit! Long time no see.. pe unde ai umblat?

    • Iunie 30, 2010 17:38

      Around …
      Mai o poezie, mai o maslina, o treaba, un munte…chestii de genul 🙂
      Examene,credite-n banci, datorii.
      Un roman exemplu. :))

  7. Iunie 30, 2010 17:59

    Hehe, si tu?

  8. LauraR permalink
    Iulie 15, 2010 08:34

    Felicitari si din partea mea ..chiar daca e cam tarziu..dar nu prea am avut timps sa intru pe blog…vad ca am ramas in urma :O

  9. Laura Driha permalink
    Iulie 15, 2010 08:36

    Asa e, asa e! Sarumana pentru urari, te iert de data asta:P

Trackbacks

  1. Leo si cele o sută de puncte (primar în Orasul PA) « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. Pe străzile Orasului PA « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

