Skip to content

Vineri

Iunie 30, 2010

Astăzi am avut în permanenţă impresia că-i Vineri. Ceea ce, oricât aş insista, nu e şi nici nu o să fie. Nu, nu pentru că nu dezvolt eu politici persuasive ci pentru că Vineri nu-i niciodată la mijlocul săptămânii. Din păcate. Dar voi propune. De îndată ce găsesc oficiul unde pot schimba ordinea zilelor săptămânii am să propun ca Vinerea să vină după Marţi şi apoi după Joi din nou.

Tot pentru acolo am să strâng documentaţie care s-argumenteze că ziua asta e faină doar când se îngrămădesc după ea Sâmbăta şi Duminica (fac o petiţie, semnaţi la comentarii!) – surorile ei de cruce şi de dezmăţ, îngroşând cu pix subţire alineatul 3 unde se vor explica detaliat proporţiile pe care le-ar putea lua dezastrul separării tinerelor domniţe.

Sunt hotărâtă, nu mă-ntrebaţi de ce! Vreau Vineri astăzi şi poimâine, iar când zic Vineri zic şi Sâmbătă şi ziua de după dânsa. La pachet! Numai că-s multe chiar de sunt doar 3 şi le grupez aşa dintr-o imensă consideraţie pentru buricele mele prea puturoase să le mai tasteze literele atât de ingenios ordonate!

Mulţumesc, mulţumesc, ştiu că sunteţi înţelegători. Deşi nu merit întotdeauna şi mai precis n-o fac tocmai în aceste rânduri când vorbesc în dodii, gândesc în alb (sau poate în verde!) şi-mi miros visele a vacanţă…

La voi ce zi a fost astăzi? Poate Vineri?

7 comentarii leave one →
  1. Mariana permalink
    Iulie 3, 2010 08:36

    Laura, e minunat acest text! L-am citi ;i la Cenaclu. Felicitari!

    Te a;tept aici
    cu o provocare. Sper sa accepti cu drag 🙂

  2. Laura Driha permalink
    Iulie 3, 2010 10:15

    Multumesc frumos Mariana! Ma bucur ca ti-a placut! Vin acusi sa vad provocarea…

  3. Iulie 5, 2010 10:28

    De ce numai de două ori Vineri?
    Eu zic că, dacă tot depunem diligenţe pentru asta, să fie măcar de trei ori. Atunci am putea zice, ca Minulescu: „În oraşul-n care-i vineri de trei ori pe săptămână… „

  4. Laura Driha permalink
    Iulie 5, 2010 10:57

    silavaracald, pentru tine,special, zic sa fie de 5 ori! Si-n week-end numai Sambata si Duminica! Ce zici?

  5. Iulie 5, 2010 18:13

    Pfuai, prea mult muncim cu atâtea zile de vineri. Zic că ar mai trebui să suplimentăm cu nişte sâmbete măcar… 😀

  6. Laura Driha permalink
    Iulie 5, 2010 19:50

    Acu ca pui problema asa ma intreb de ce n-am scris postul asta cu „Sambata”… :)))

Trackbacks

  1. Grădina Labirint… (11) « Cristian Dima

Lasă un răspuns

