Skip to content

Semn de viata

August 4, 2010

E linişte şi pace pe aici de-o bucată de vreme şi dacă n-ar displace urechii mele tăcerea asta*** crăpând a descompunere poate-aş lăsa gălăgiei ceai cu miere şi lămâie, să-şi drege glasul.

Dar n-am răbdarea răgazului impus şi nici generozitatea oferirii celui cerut pentru că mi-e teamă de uitare mai rău ca de moarte.

Vreau să-mi bâzâie o muscă şi să-i învăţ zumzetul ca pe un imn, să nu obosească sau să se plictisească, ii vreau aripile să-mi tulbure liniştea, s-o strivească, s-o subjuge.

Îmi spăl pensula în apă de ploaie şi se împrăştie pe macadam licoare de culoarea piersicii, nu mai pictez ca altă dată, nu mai visez în ritm de vals…

E dimineaţă-n fiecare ceaşcă de cafea şi pentru orişice poveste câte o sticlă de parfum, am pentru ciocolată vechiul dor nebun şi pentru realitate numai bule de săpun…

M-oi fi îmbolnăvit de mine însumi? Spuneţi-mi drept şi nu-mi lăsaţi tăcerea, am să o uit spre torturare musculiţei…

***[revin cu veşti, poveşti şi optimism! Rămâneţi la calculatoare! 😛 ]

10 comentarii leave one →
  1. LauraR permalink
    August 5, 2010 08:43

    ah? nostalgica??????????

  2. August 5, 2010 09:10

    LauraR, sunt in curs de vindecare! Am zis ca revin cu optimism! N-ai citit la sfarsit? 😛

  3. LauraR permalink
    August 6, 2010 07:51

    am citit eu ..dar………..

  4. August 6, 2010 07:53

    :* Laura! Crede-ma pe cuvant!!

  5. August 7, 2010 20:42

    Da´ cu musculiţa ce-ai avut?! 😀

  6. Laura Driha permalink
    August 8, 2010 11:26

    Silavaracald, nimic in principiu! Am lasat-o in pace pana la urma… 😛

  7. crackjack permalink
    August 31, 2010 23:27

    daca te-ai imbolnavit de tine insuti !? asta e deja filosofie behaviour-ista.. intrebarea asta suna bine, bine… e tare profunda si cutezatoare. te poate schimba daca stii sa pui accentele in locurile potrivite. stiu ca in text antreneaza alte variabile(intarea in miezul clipei, spaima paroxista a prezentului continuu sau itinerariul slow motion al al senzatiilor sinestezice) dar marcheaza atat de bine non sensul incremenirii, incat nu m-am putut abtine sa scot din context.
    ma bucura tare lirismul tau molipsitor.. asa ca am sa tes o fraza frivola(fata de cum ai scris tu, orice e nedelicat) cu parerea mea.

    eu cred ca oricine e multumit cu sine, macar pret de cateva clipe, metasteaza in fiecare celula mirosul fetid al mizeriei primare – infatuarea si mirajul invizibil al suficientei.

  8. Septembrie 1, 2010 05:17

    Crackjack, bine te-am regasit! Credeam ca m-ai uitat (involuntar sau nu)!
    Fata de ce am scris eu orice e nedelicat? Esti prea dragut,ca-ntotdeauna!Iti multumesc!

  9. crackjack permalink
    Septembrie 1, 2010 09:31

    intr`adevar am fost plecat, am facut implozie acu 1 un an si am disparut.
    sa stii ca imi place foarte mult ce ai scris.

  10. Septembrie 1, 2010 11:59

    Multumesc frumos! :”>

Lasă un răspuns

