Skip to content

Bilionaire

August 23, 2010

I wanna be a billionaire so f**kin’ bad…

Voi nu? :))


4 comentarii leave one →
  1. Алина permalink
    August 23, 2010 19:08

    ba da… dar melodia nu-mi place de nicio culoare 😦
    …sau probabil nu-mi place „artistul” 😕 … mda, exista si posibilitatea asta 😛

  2. August 23, 2010 19:16

    Mie imi place mesajul! So true! :))

  3. some permalink
    August 24, 2010 19:58

    Ei nu…mie mi-ar ajunge si „mi”llionaire (in $ bien sur):)

  4. Laura Driha permalink
    August 24, 2010 20:23

    Some, asa ziceam si eu! Merge si in lei. Noi, desigur! :))

Lasă un răspuns

