Skip to content

When October comes…

Septembrie 13, 2010

Unii oameni scriu atât de bine încât te fac să deschizi şi a mia oară sertăraşul lor de hârtii mototolite ca pe o comoară, să le furi corespondenţa lipsit de vreo vină apăsătoare şi să râzi uneori îndeajuns de zgomotos să-ţi exasperezi vecinii.

Eu citesc astfel de oameni. Ii citesc şi mă oftic în sinea mea de fiecare dată gândindu-mă că n-am întotdeauna nici hazul, nici necazul şi nici „inspiraţiunea” lor . Nu, n-am să vă dau link. Îi păstrez numai pentru mine (şi pentru restul sutelor de cititori pe care probabil că îi au), ca pe un secret bine tăinuit, ca pe o felie de tort mâncată pe furiş în vremuri de cură şi dispreţ.

Unora le curge umor şi inteligenţă prin vene fără să se complice cu perfuzii, au felul lor de-a scrie enervant de natural şi de mişto, de-a spune verde-n faţă şi cu litere de tipar grozăvii pe care tu le-ai fi descris cu siguranţă fad, de-a citi in termometrul de exterior gradele ţuicii de prune!

Astăzi mă fac iar un punct mic şi dispar cu o piruetă, răsfoiesc foile viţei de vie şi pun incă o dată de sarmale, ademenindu-vă cu arome ce-mi pătează delicios manichiura.

Wake me up when October comes


7 comentarii leave one →
  1. some permalink
    Septembrie 14, 2010 06:22

    Eu zic sa nu te mai oftici DELOC. Tu ai hazul, necazul si „inspiratiunea” ta, care ma fac sa revin aici si care de multe ori imi fac bine. Mie imi pare extraordinar felul in care scrii tu. Cu siguranta exista si altii mai buni decat tine, dar muuuult mai multi care n-au nici 10% din talentul tau de a scrie. Asa ca, tu citeste-i pe aia ca eu te citesc pe tine :)).

  2. Septembrie 14, 2010 07:06

    Some, ce dojana faina!! Multumesc din suflet!!! :*:*:*

  3. Septembrie 14, 2010 19:37

    io tare cred ca tu te-ai cam laudat pe tine 😉 dar pe merit 🙂

  4. Septembrie 15, 2010 05:16

    Daniel Rus, crede-ma ca nu. Chiar am simtit cum am scris. Nu fac niciodata altfel!:)

  5. Septembrie 15, 2010 08:01

    Multumesc! :”>

Trackbacks

  1. Baobabul, brânza, eclipsa si alte PA-uri « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

