Skip to content

1000 de zile

Septembrie 14, 2010

…de fericire!!

1000 de zile, 24 000 de ore, 86400 000 de secunde… Şi-am să petrec alături de acelaşi om de care mă îndrăgosteam atunci, o eternitate!

Credeţi c-am bănuit vreodată că-mi stătea scris pe undeva să fiu atât de fericită? Nici în supradozele mele de optimism n-am găsit atâta putere, nici în mănunchiul de speranţe gâtuite de o fundă verde pe care l-am purtat mereu agăţat de zâmbet şi poate nici în cele mai visate dintre visele copilăriei! Sau poate doar acolo…

Îţi mulţumesc dragul meu pentru cei mai frumoşi „2 ani şi 9 luni”din câţi îmi amintesc şi abia aştept să începem a număra împreună aniversările de 23, păpuşile împrăştiate ale unei alintate minuni mici şi poate serile târzii la care ajunge acasă un mândru făt-frumos ceva mai mare, prietenii, poveştile şi bătrâneţile hazlii!

Te iubesc!

19 comentarii leave one →
  1. Septembrie 14, 2010 20:21

    Casa de piatra de pe acum si….asteptam poze de la nunta.
    Apropos: cum este rochia?:D

  2. Septembrie 15, 2010 05:17

    Multumesc frumos Ciresica! O sa pun poze iti dai seama… imediat ce ajung in mana mea! Lucru care se va intampla probabil prin noiembrie:)))
    Rochia e… surpriza! 😀

  3. LauraR permalink
    Septembrie 15, 2010 05:35

    La multi ani fericiti , casa de piatra si copii frumosi !
    Iubiti-va mult!

  4. some permalink
    Septembrie 15, 2010 07:47

    Frumos spus. In general barbatii nu apreciaza cuvintele frumoase si sensibilitatea specific feminina. Sper ca al tau sa fie altfel si sa realizeze cat e de norocos sa te aiba si sa aprecieze cuvintele frumoase pe care i le adresezi. Eu va doresc sa ramaneti asa cum sunteti acum!:*:*

  5. Septembrie 15, 2010 07:59

    Laura, multumesc tare mult! Stiu ca o spui din suflet!!
    Sa fie cum ne doresti tu!! :*

  6. Septembrie 15, 2010 08:00

    Multumim din suflet Some!!

  7. simona l. permalink
    Septembrie 15, 2010 09:48

    Felicitari Laura!numai un om fericit (si talentat)ar putea scrie asa cum o faci tu. Va doresc casa de piatra si viata frumoasa.te pup

  8. Laura Driha permalink
    Septembrie 15, 2010 10:18

    Multumim tare mult Simona! Esti o draguta, ca intotdeauna! Te pup si eu!!

  9. Septembrie 15, 2010 12:12

    Laura… eu sunt atat de fericita ca inca exista povesti din astea de dragoste adevarata, imi da asa o farama de speranta ca intr-o buna zi am sa va anunt si eu aceeasi veste minunata..
    Casa de piatra si muulta fericire :*

  10. Septembrie 15, 2010 12:14

    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase Iris! Cu siguranta ai sa anunti si tu, nu iti trebuie speranta pentru asta ci realism!!
    :*

  11. Septembrie 17, 2010 06:55

    Ma bucur mult pentru tine. Ca esti fericita, in primul rand. Si in al doilea: ca-ti constiantizezi starea aceasta si te bucuri de ea. Prea multi dintre noi o fac doar retroactiv. 🙂

  12. Septembrie 17, 2010 07:41

    Multumesc frumos Silavaracald!

  13. Алина permalink
    Septembrie 17, 2010 12:37


    Cred ca ti se potriveste :).
    Felicitari si Casa de Piatra!

  14. Septembrie 17, 2010 12:46

    Multumim mult Alina! Sa fie!!!
    E faina tare piesa… sarumana!!

  15. Adela permalink
    Octombrie 3, 2010 22:13

    uite de aia imi place sa te citesc.. pentru ca atunci cand scrii articole de genu asta ma face sa nu am rabdare sa ajung la sfarsit si incep sa citesc repede si dupa mai citesc o data pentru ca mi s-a parut f frumos si imi dau lacrimile de bucurie ca asa ceva exista, si ma bucur foarte tare pt tine 🙂 o casa de piatra si un viitor minunat va doresc!

  16. Octombrie 4, 2010 05:29

    Adela, long time no see! Cel putin eu nu te-am vazut pe aici caci se pare ca tu m-ai vazut 😛
    Multumesc frumos pentru gandurile faine! Esti o scumpa!

  17. crackjackme permalink
    Octombrie 5, 2010 18:41

    cu toate ca nu prea stiu cam ce e fericirea sau macar cum s-o caut, mi-as dori ca oamenii care traiesc intr-un vis aromitor, al aproximarilor si identificarilor sufletesti, al adancilor clipe de bucurie, sa isi pretuiasca darul.
    va fericesc in nestiinta mea de fericire cu bucuria mea marunta si, intr-o exagerare romantica va urez http://www.youtube.com/watch?v=Ldxn6aq2GCc&list=QL&feature=BF

  18. Octombrie 6, 2010 05:50

    crackjackme iti multumesc pentru frumoasa dedicatie! E frumos sa te trezesti dimineata si sa vezi ce daruri minunate ti-au plamadit pe timpul serii oamenii dragi… Multumesc tare-tare mult!!

Trackbacks

  1. Silavaracald » Ghiță

Lasă un răspuns

