Skip to content

Duduia si Bibicul

Octombrie 7, 2010

Aşa au arătat invitaţiile noastre de nuntă… Le-am păstrat secret până când am impărţit-o şi pe ultima!

Suportul este din bambus natural, lăcuit, iar dopul de ceară de la capăt miroase a mere verzi… Şi da, etichetele au fost personalizate pentru fiecare familie, pereche sau invitat! Aşa le-am vrut, aşa le-am avut! Fistichiiii! 😛

 

Cum vi se par?





14 comentarii leave one →
  1. Octombrie 7, 2010 18:25

    Faine, frumose, extraordinare!
    Asa le-am vrut si eu. Daca ti-ai facut tu, tre sa le fac altfel. (prajitura cu ravas ?!, aceeasi invitatie in cutie de cires. 😉 )
    Mi se pare, cam ciudat totusi, abordarea din invitatie cu modul de prezentare.
    Mai degraba le scriai pe un steag, acelea ale lui Caragiale, spre exemplu. 😛
    Ma gandesc c-o fo’ buget: famelie mare, remuneratie …dupa buget. 😛
    Sa ne zici si noua cand si cum sa te furam, sau poate pe mire. ca asa se poarta …chipurile. 😉

  2. Octombrie 7, 2010 18:38

    Invatatorule, n-o fost tocmai dupa buget pentru ca sunt dintre cele mai scumpe pe care le-am gasit! Iti zic pe YM cat au costat exact daca te intereseaza…

  3. Octombrie 7, 2010 18:41

    Noop. Mersi pt amabilitate.
    Nu voiam sa sugerez ca sunt ieftine, ci dimpotriva. 😉
    Oricum nu asta era ideea primului comment 😉
    Bine ca va plac, asta e cel mai important. Si mie imi plac. 😉 😛
    Casa de piatra, felicitari!!! :*

  4. Laura Driha permalink
    Octombrie 7, 2010 18:43

    Multumim.

  5. LauraR permalink
    Octombrie 7, 2010 19:04

    Casa de piatra si copii frumosi va dorim ! pupici :*:*:*>:D<

  6. Laura Driha permalink
    Octombrie 7, 2010 19:05

    Multumim frumos LauraR!Sa fie! :*

  7. Octombrie 8, 2010 19:46

    Uiiii inca putin. Cred ca ai niste emotii…mama mama. Imi plac felicitarile. Ideea am mai vazut-o la un asociat de-al mamei mele. Este cu adevarat interesanta, amuzanta, romantica si diferita.
    Eu tot sunt curioasa cum arata rochia 😀

  8. Laura Driha permalink
    Octombrie 9, 2010 20:52

    Cire, stai calma ca voi pune poze. Nu e nicio graba, nu? 😛

  9. Octombrie 10, 2010 08:07

    Îs foarte faine. Cine a avut idea merită felicitări! Casă de piatră îţi doresc!

  10. Octombrie 10, 2010 08:49

    Cristian, multumim tare mult! Sa fie de piatra sau de orice trebuie ca sa reziste timpului si vremurilor! Pana la adanci batraneti… 🙂

  11. Octombrie 10, 2010 14:27

    Ba e. Ma macina curiozitatea in ultimul hal 😀

  12. Octombrie 10, 2010 17:13

    Cire, sa nu te astepti la cine stie ce. E o rochie simpla. Nu banala, dar simpla. 🙂

  13. Octombrie 11, 2010 03:54

    Nu conteaza. Si mie oricum rochiile simple imi plac mai mult. Deci o sa stau ca pe ace pana o sa vad pozele

  14. Octombrie 11, 2010 06:10

    O sa incerc sa te tin pe ace cat mai putin!:P

Lasă un răspuns

