Skip to content

17

Noiembrie 24, 2010

Căsătoria înseamnă…  să-ti cumperi 17 caserole verzi și lucrul ăsta să te bucure aproape la fel de mult ca 17 perechi de pantofi. (am zis aproape :-D)

 

10 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 25, 2010 07:25

    nu, nu. Casatoria inseamna sa te trezesti inaintea lui dimineata si sa pui cu dragoste sarmalute de pui in foi de vita in caserole mici verzi sa aiba iubi ce papa la pranz si seara cand se intoarce obosit de la bowling sa gaseasca in caserole medii verzi piftie de curcan iar in cele mari verzi crema de zahar ars 🙂
    PS
    sa nu uiti de bere rece din frigi si ghiata pt whiskey (astea merg si fara caserole verzi)

  2. Noiembrie 25, 2010 14:47

    Barbat fiind 😀

  3. Noiembrie 25, 2010 19:28

    Frm, mereu stiu ca ma privesti din umbra si ca numai la chestii cu adevarat misogine iti pot aduce la viata interesul intr-o asemenea masura incat sa si comentezi. Pregateste-te, vine ceva la fel de siropos ca odinioara! :))

  4. Noiembrie 25, 2010 19:29

    Marius, bine ai venit pe Pavajul meu de Catifea. Sa-mi spui mai explicit care e treaba cu „barbat fiind”. Am nevoie de lamuririle autorului… 😛

  5. Noiembrie 26, 2010 09:40

    O nuu! Sa nu-mi spui ca te-ai apucat de „crătiţat”? 😀 As vrea sa te vad robotind prin bucatarie purtand şorţ. 😛

  6. Noiembrie 26, 2010 09:55

    Radu-Mihai, inca nu! :)))

  7. LiviaGabriela permalink
    Februarie 16, 2011 00:47

    ma regasesc perfect in definitia ta data casatoriei.
    am cumparat de multe ori minunatul set de la ikea.
    teoretic am foarte multi pantofi, practic am doar multe caserole :)))

    • Februarie 16, 2011 08:23

      LiviaGabriela, ma bucur ca mi-ai scris! Am mai gasit pe cineva la fel de entuziasmat ca mine de Ikea, de caserole, de pantofi si, evident, de casatorie! :)))
      Pup si te mai astept!

  8. Martie 18, 2011 13:32

    bun setul, de pantofi nu mai spunem, dar ce te faci cu spatiul asa de mic, precum in garsoniera noastra..

  9. Martie 18, 2011 14:45

    Incerci sa-l folosesti la maxim. Asta e tot ce poti face, avand in vedere ca „renuntatul al pantofi” nu intra in discutie, nu? 😀

Lasă un răspuns

