Skip to content

Surpriza anticipata!

Decembrie 21, 2010

Pentru ca in cateva zile „imbatranesc” sotul meu mi-a facut astazi o surpriza minunata! De aceea am zis ca-i anticipata! Una pe care mi-am dorit-o (asa cum va povesteam pe aici) dar de care nu banuiam ca-si aminteste… Am primit asadar o piesa de colectie care sa-mi aminteasca ca timpul zboara oricat te impotrivesti dar mai ales, ca zboara minunat cand esti iubit! Minunatia ma astepta exact cum am visat, intre usa de la bucatarie si cea de la dormitor, gata montat cu maiestrie de inginerul meu preferat!

Te iubesc frumosule! Faptul ca nu uiti niciodata micile amanunte care ma fac fericita imi demonstreaza in fiecare zi cat esti de… perfect!  Te ador!!!

 

 

17 comentarii leave one →
  1. Decembrie 21, 2010 19:26

    Să-l stâpâneşti sănătoasă! E foarte frumos. Acum mă întreb… Oare ce au bărbaţii din vremea noastră? Chiar s-au pus pe oferit ceasuri? :))

  2. Decembrie 21, 2010 19:30

    Despina si eu i-am luat lui de Craciun un ceas pe care si-l dorea! Hihi, anul asta e vremea ceasurilor! 🙂
    Multumesc frumos!!

  3. Decembrie 22, 2010 10:07

    Ce superb e!… Vreau şi eu unul. Ar sta perfect între bucătărie şi sufragerie. Şi când zic asta nu mă refer la uşi ci la spaţiile efective. Se găseşte aşa ceva în magazine? Dacă nu găsesc, îmi confecţionez singur unul 😀

  4. Decembrie 22, 2010 10:35

    Multumesc Victor! Da, se gaseste! Sunt si pe net cateva modele… la o cautare simpla cred ca gasesti imediat! Spor! Sa-ti aduca si tie mosul asa ceva! 🙂

  5. Decembrie 22, 2010 17:07

    O sa-ti blestemi zilele de fiecare data cand vei da cu capul in el…

  6. Decembrie 22, 2010 21:25

    RetardedRacoons, eu sunt foarte mica de inaltime… am 1.60 si un zambet…

  7. Decembrie 23, 2010 10:20

    Haha 🙂 Si un zambet 🙂

    Apropo, eu v-am zis ca mai exista si barbati perfecti. Pacat ca suntem doar doi =)):P:P

    Sa il stapanesti sanatoasa Laura si sa fiti fericiti. Sarbatori fericite!

    • Decembrie 24, 2010 11:02

      Să stăpânească sănătoasă bărbatul sau ceasul? Sunteţi doi? Unde? De când căutam oameni asemănători mie. :))

  8. Decembrie 23, 2010 10:26

    😛 Ar tb sa va faceti un club ceva… 😀

  9. Decembrie 24, 2010 10:21

    arata foarte bine, sa-l stapanesti sanatoasa 🙂

  10. Decembrie 24, 2010 12:41

    Multumesc frumos Bogdan! Asa intentionez!:P

    • cristina permalink
      Decembrie 24, 2010 23:19

      Super dragut,este unul din lucrurile (materiale) la care inca visez:)Sa-l stapanesti sanatoasa si frumoasa cum te stim:)

      • cristinagrigore permalink
        Decembrie 24, 2010 23:26

        Hmm..nu stiu de ce a aparut ”fotografia” asta.Scuze,nu vreau sa para ca te tratez cu…:(

      • Decembrie 27, 2010 22:33

        Cristina, multumesc frumos! Asa sa fie! Doamne-ajuta!

  11. cristina permalink
    Decembrie 24, 2010 23:51

    Jijij..am schimbat-o asa k retrag comentariul..se poate?:P

Trackbacks

  1. De Moş Crăciun « Blogul lui Teo Negură
  2. Năbădaiosu’ la colinda « Cristian Dima

Lasă un răspuns

