Skip to content

Un ultim gand…

Decembrie 31, 2010
tags:

Ma pricep groaznic la matematica. Am deprins asta in facultate, cand ajunsesem sa calculez, din inertie, pana si 1+1 pe calculator. Nu-mi plac liniile drepte, caci singurele cu adevarat faine sunt cele curbe (din care se formeaza inimioarele) si de aceea, astazi si aici, nu vreau sa adun si sa scad, sa trag linie si nici macar conzluzii.

Se incheie un an memorabil despre care v-am tot povestit in micul meu “jurnal de bord” si-mi place sa cred ca 2010 a fost abia inceputul unei frumoase “aventuri de-o viata”. Daca rabdarea n-o sa va paraseasca sper sa-mi ramaneti aproape ca sa vedem impreuna cata dreptate am avut, desi “teoretic” nu ne leaga decat un fir de poveste, nu ne lipeste decat un bob de dulceata si-o vorba de duh… Mult, putin? Indeajuns!  Sper ca Anul de la care va luati acum ramas bun sa nu plece cu bucati mari din sufletele voastre si sa-i lase urmatorului putine rani de vindecat, putine amintiri de uitat, multe dimineti senine si supradoza de optimism!

De aici, de pe Pavajul de Catifea vesnic-verde va scriu cu acelasi drag si dor ca odinioara, cu acelasi strop de nebunie (sper eu) contagioasa, cu buzele rontaind cate un zambet pentru fiecare, cu litere inghesuite intr-un plic virtual si-o scrisoare parfumata cu ciocolata…

Sper ca va lipsesc indeajuns de rascolitor sa reveniti!

Fugiti langa cei dragi si cand ciocniti paharul de sampanie sa va ganditi si la mine! Fiecare bula plutitoare din gratiosul pahar cu picior o sa ma poarte cu gandul la voi!

Hai fugiti! Deja mi-e dor…

Cu mare-mare drag,

Laura

5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 31, 2010 18:22

    Un An Nou fericit si tie!Frumos joc de cuvinte. 😉
    Multe bucurii si impliniri alaturi de familie, dar mai ales multa sanatate! 🙂 😛

  2. Decembrie 31, 2010 18:32

    Multumesc frumos Invatatorule! Sa fie, sa fie!!!

  3. Decembrie 31, 2010 19:52

    La multi ani Laura. sa petreceti bine.

  4. Laura Driha permalink
    Ianuarie 1, 2011 13:38

    La multi ani Bogdan! Am petrecut.. scriu acum! 😀

Trackbacks

  1. UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

Lasă un răspuns

