Skip to content

55

Ianuarie 20, 2011

Rascolind prin niste poze mai vechi am dat astazi de cateva amintiri din seara Banchetului de la sfarsit de clasa a XII-a… Ce vremuri! Aveam 55 de kile pe atunci si-mi amintesc cat ma credeam de grasa! Ce copil nebun am fost… Nici mie nu-mi vine sa cred! Asa ca v-am pus o poza spre dovada…  Am lipit-o pe frigider pentru ca anul 2011 imi va aduce din nou greutatea asta! A fost dorinta de la 12 noaptea de Revelion… 😛

 

P.S. Am pus mai multe poze pe Facebook… ma gasiti acolo!

 

15 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 20, 2011 22:40

    Ceeeeeeee? Aia din poza esti tu? Pai atunci ne cunoastem! 😛

  2. Ianuarie 20, 2011 22:45

    Da, eu sunt! Ne cunoastem???

  3. Ianuarie 21, 2011 07:32

    hai 54. stiu ca poti!

  4. Ianuarie 21, 2011 08:19

    Daniel, sa ajung la 55 si dup-aia ne propunem un alt targhet! 😛 Multumesc pentru incredere!

  5. Ianuarie 26, 2011 11:59

    Radu-Mihai, sunt prea putine si nu foarte specifice indicii. Ai idee cati barbati mici, grasi si cu chelie cunosc eu? Destui…
    Eu credeam ca tu esti Blogmentator din Oradea. Dar daca poza mea din liceu ti-a amintit ca ne cunoasteam inseamna ca esti altcineva. Te rog, lamureste-ma.

    • Ianuarie 28, 2011 17:04

      Da’ eu sunt si miop! 😛 OMG! Tu asa ma stii? Se pare ca schimbul de „identitate” n-a functionat si, pentru tine, am ramas tot Blogomentator! :mrgreen:

  6. Hartabala permalink
    Ianuarie 26, 2011 15:24

    Doamne, da’ ce grasă erai!

Trackbacks

  1. Tweets that mention 55 « Laura Driha -- Topsy.com
  2. Floare de colt « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  3. PAveste fără sfârşit – Medieval story. Capitolul 15 « Blogul lui Victor
  4. Buna dimineata! « Laura Driha

Lasă un răspuns

