Skip to content

La bloc

Ianuarie 24, 2011
tags:

Ce intelegem noi din aceasta poza?

 

Ca la familia asta e gresia de pe hol intr-atat de curata ca nu se indura sa intre incaltati. Si ca nu le-a zis nimeni ca “la oras” treaba cu descaltatul la intrare inseamna sa treci pragul casei tale.

Ce naiba e cu voi oameni buni? Cand ati trecut de la ulitele pietruite la asfalt n-ati inteles ca schimbarea mai vine si cu o serie de detalii impuse de societatea moderna? Ca la noi in “batatura” nu se cunosc toti cu toate (sau invers) si ca e foarte probabil sa va suteasca vreun necopt la minte addidasii?

Iar carutul… ei bine, e adevarat! Cand v-ati luat apartamentul nu v-au dat loc de parcare decat pentru masina. Dar oare nu-i niciun locusor mititel sa-l ingramaditi la voi acasa? Sau vreti sa va laudati ca-l aveti? Sa stie toata lumea sa bata-n usa ca daca suna la sonerie s-ar putea sa va trezeasca plodul?

Vreau explicatii! Cineva sa-mi zica si mie care e faza cu descaltatul pe holul blocului. Simt nevoia sa mi se lamureasca principiul dupa care se ghideaza acesti oameni. Ei si aia care fumeaza pe hol, ca nu-i lasa nevasta sa fumeze “in casa”.

P.S. Poza nu-mi apartine, e facuta de Ana – Flavia. Pana acum n-am vazut la noi in bloc asa ceva, dar in destule alte locuri obiceiul e deja litera de lege!

35 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 24, 2011 15:17

    Tu l-ai „lasa” pe adi sa fumeze in casa atunci cand „casa” e camera in care dormiti? sau daca ati avea un copil?

  2. Ianuarie 24, 2011 15:20

    Ioana, daca vorbim de o singura camera poate ca nu l-as lasa. Dar aici vorbesc de apartamente. Cu mai multe camere. Si cu ferestre! 🙂

  3. Ianuarie 24, 2011 15:35

    si in cazul copilului? nu incerca sa ma duci…

    • Ianuarie 24, 2011 15:42

      Daca e vorba de copil probabil ca nu l-as lasa sa fumeze deloc in preajma lui. Noroc ca Adi nu fumeaza oricum.
      Dar ca idee, in cazul cuplurilor fara copii, care e rostul fumatului pe hol cand saruti aceeasi gura care fumeaza, respirati acelasi aer si folositi aceleasi tacamuri? Si cu ce au gresit vecinii ca sa fumeze domnul pe hol? De ce nu fumeaza in parc? 😀

  4. Ianuarie 24, 2011 17:02

    @Laura Driha: Nu stiu daca te citeste @Ana-Flavia, dar spune-i sa subtilizeze incaltamintea si caruciorul pentru 24 de ore ca mai apoi sa apara ca prin minune. E de mare efect „smecheria” asta; eu i-am facut-o unui vecin, dar care n-a inteles din prima asa ca am facut-o si a doua oara. 😛 Acum nu-si mai lasa incaltamintea in fata usii. :mrgreen:

  5. Ianuarie 24, 2011 17:59

    Eu sunt de acord cu Radu-Mihai! Cred ca e o metoda foarte eficienta si a le duce incaltarile la ghena (fara a le arunca in tomberon)… sau sa se aplice reteta: „adaugati apa!”
    Am vazut ca prin Bucuresti se poarta chestia asta, in special in blocurile unde pe casa scarii abia au loc 2 oameni sa treaca unul pe langa celalalt. Unii nu au conceptul de semipublic si semiprivat.

  6. Ianuarie 25, 2011 01:38

    Mare tampenie, sa te descalti la usa. Oare la fel fac si cu musafirii? Intreb si eu…
    Cat despre fumatul in casa, daca exista copii, nici eu nu l-as tolera, cel mult pe balcon, dar fara scrum in capul vecinilor de dedesubt, cum am vazut ca se mai practica 😀

    • Ianuarie 25, 2011 08:27

      Cu siguranta la fel fac si cu musafirii! Crezi ca ei scapa? Sa calce pretiosul parchet??

  7. Ianuarie 25, 2011 18:05

    Dacă se descalţă la uşă sunt nişte ţărani, sincer. Eu am acasă un vecin care îşi lasă pantofii la uşă, şi miros într-un mare fel. Miroase de la distanţă, nu m-am apropiat eu special să îi miros. Dar nu ai cu cine să discuţi cu asemenea oameni.

    • Ianuarie 25, 2011 22:53

      Da, mirosul e problema numarul doi, dupa aspect. Sau ma rog, problema numarul 1, daca e sesizabil si de la distanta! :)))

      Trist, foarte trist… si imputit as putea adauga!

  8. Ianuarie 26, 2011 00:49

    Poate miros într-atât încât nici ei nu îi pot suporta… 😀
    P.S. Iniţial când am văzut căruţul mă gândeam că ne dai o veste mare… 😀

    • Ianuarie 26, 2011 09:29

      Hahaha! Destul de subtil nu crezi? Eu zic ca am mai multa imaginatie de atat! :)))

      Daca le miros picioarele de nici ei nu isi suporta incaltarile, sa faca tratament! Se poate! Ca nici vecinii lor n-au nicio vina! :))

  9. patrick permalink
    Ianuarie 26, 2011 18:21

    caca-te in pantofii alora, daca te deranjeaza cu adevarat

    offtopic: ce sexy esti in poza. totusi, in realitate cred ca esti grasa

  10. Ianuarie 26, 2011 21:27

    Patrick, felul meu de a ma caca in pantofii lor este tocmai acesta de a le aduce obiceiurile in atentia publica!

    Si da, ai dreptate.Sunt grasa. Dar mult mai putin grasa ca in poza asta. 🙂

  11. Ianuarie 26, 2011 22:05

    =)) lol patrick

  12. patrick permalink
    Ianuarie 27, 2011 00:07

    si sexy, si inteligenta…

  13. Ianuarie 27, 2011 08:16

    Si Patrick, astea-s doar primele doua din defectele mele… 😛

    • Ianuarie 28, 2011 16:58

      De ce nu-i spui lui patrick (cu „p” mic pentru ca asa s-a semnat „stimabilul”) si cel mai mare defect al tau?… :mrgreen: Faptul ca esti „luata”. 😛

  14. raluca permalink
    Februarie 1, 2011 15:02

    am o explicatie…cunosc „procedura” de la noi din bloc…deeeeeci…atunci cand intr-o familie apare un bebelus, parintii devin atat de obsedati incat considera ca intrarea in casa incaltati si maaaaaai ales cu caruciorul (care a calcat multi rahatei de catei in parc) ar aduce atatea bacterii incat s-ar putea intampla ceva tragic cu bebelusul (si dc va puneti intrebarea ” dar atunci de ce intra imbracati?”… la asta nu pot sa va raspund…inca :D) pupi!

    • Laura Driha permalink*
      Februarie 1, 2011 15:09

      Raluca, sunt sigura ca la intrarea in casa un dus cu solutie igienizanta ii uda din cap pana in picioare… Si de aceea nu se dezbraca de pe hol!! Sper… :)))

  15. Laura Driha permalink*
    Februarie 1, 2011 15:10

    Radu, plateste bine?:))

  16. Februarie 8, 2011 01:00

    Credeam ca numai vecina mea isi lasa papucii la usa, uitand ca a trecut zeci de ani de cand locuieste la oras.

  17. Martie 10, 2011 09:32

    … iar preşul de la uşă, firesc în condiţiile date, îţi spune „Bun venit” abia când pleci. E de bine! 😉

  18. Martie 10, 2011 09:49

    motanes, nu aveau cu „ne bucuram ca in sfarsit plecati” si omul s-a adaptat! :))

Trackbacks

  1. UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI
  2. Trafic cu Hituri (runda 52) « Blogul lui Teo Negură
  3. Îngrijorări « Un blog cu năbădăi
  4. Noapte misterioasă « Cristian Dima

Lasă un răspuns

