Skip to content

Marti, dupa Misoginism

Februarie 8, 2011

In Aceasta minunata zi de Marti, calda si frumoasa ca una de Primavara, gandurile mele de seara nu-s pentru ultimul  examen din viata de student, nici pentru povesti cotidiene de tot hazul sau de tot plansul. Nu, astazi nu.

De aici incolo se-ndreapta involuntar catre cu totul alt domeniu. O sa radeti, dar sursa randurilor mele o reprezinta amuzantele posturi ale unor domni – embelmatice figuri ale speciei lor – ai caror cititori refuleaza trist cat pot dansii de neelegant , despre doamnele din viata lor. Astazi a fost parca ziua misoginilor de cursa medie si lunga.  Pardon, proasta si lunga.

Parerile sunt impartite si e just sa fie asa pentru ca nu-s pe nicaieri doua experiente identice. Nici macar intre purtatorii acestia de dispret  la discretie.  Dar cand la coada asta de frustrati nu se aseaza unul sa recunoasca ca nu l-a bagat nimeni cu forta intr-o relatie  sau intr-o casnicie, sau ca nu-i indeajuns de demn sa plece cand nu-i mai convine, eu ma agit ca o bautura carbogazoasa si scriu. Nu neparat pentru ca asa-s eu agitata, dar in special in semn de multumire pentru cei peste 500 de vizitatori care au venit astazi la mine pe blog manati (probabil spre si) dinspre acest subiect. Sau comentariu al meu pe tema. Da, mai exact de acolo.

Dragii mei purtatori de curaj doar in cuvinte si suparari de-o aparte finete:  faptul ca intre concluziile existentei  voastre frumos colorate locul femeii e undeva sub nivelul marii, in spatiul bucatario-debaralo –casnic nu numai ca va tradeaza conceptiile limitate, dar va si eticheteaza superficialitatea in nuante fluorescente. Unde naiba ati invatat voi ca asa e frumos nu stiu. Cat de mult va creste imaginea aia nebarbierita din oglinda, dimineata,  dupa 2-3 comentarii ieftine imi lasa iarasi semne de intrebare si   oricat as incerca sa va inteleg incapatanarea de a generaliza, pur si simplu nu pot.

Exista si exceptii. Chiar daca vestea asta va da universul peste cap, trebuie sa invatati sa o acceptati. Nu-s toate femeile rele, nu vor toate doar sa fie tinute in puf fara  sa ofere nimic, nu-s toate batute in cap si tatuate cu cosmetice.  Nu stiu in ce lume traiti voi, dar mi se pare deplasat  sa te dai sex tare dar sa argumentezi slab. Rahitic chiar. Serios, nu va e rusine ca va faceti de ras? Ah, am uitat, puterea anonimatului… Traiasca!

Va puteti lasa comentariile pline de misoginism mai jos, nu sterg niciodata dovezile eligibile la proces.  N-are rost sa umplu pagina asta cu exemple. Aceia dintre voi care mai au o sansa vor analiza singurei multiplele exemplare care-i inconjoara zilnic si vor vedea diferentele.  Ceilalti vor continua sa umple internetul cu ideile lor fixe. Ca asa-i in blogging…

Va pupa fata!

15 comentarii leave one →
  1. Februarie 8, 2011 22:21

    eu am o vorba. TITS OR GTFO

    • Laura Driha permalink*
      Februarie 8, 2011 22:23

      Arhi, pe tine ar tb sa te faca presedintele clubului. Si pe Piticigratis adjunct.

  2. lex permalink
    Februarie 8, 2011 22:53

    Ah voi femeile atat de complexe dar suficient de naive incat sa nu va prindeti de nimic !

  3. Februarie 9, 2011 08:15

    lex, care parte din „nu mai generalizati” n-ai prins-o? 😛

  4. Februarie 9, 2011 10:43

    Misogini, Misandre, fac parte tot din sfera generalismelor. 😉
    Sau speri sa se fi rezolvat ceva din problemele lor casnice, prin faptul ca le-ai dezvaluit secretul Fratiei lor, la tine pe blog? 😛
    Sigur, intr-un colt de internet, exista un grup de 500-600 de femei, abonate la mai stiu eu ce reviste, care din nepasare, prea mult timp liber, umplu niste pagini cu acelasi tip de frustrari. 😉 Mi s-ar parea mai benefic sa-i strangi laolalta, poate asa nu vor mai comenta despre ce nu primesc de la cealalta jumatate. 😀 te pup si eu. :))

    • Februarie 9, 2011 13:32

      Invatatorule, nu sper ca le-am rezolvat nimic. Am trecut aici ceea ce ar fi fost un comentariu prea lung. Si mi-am descarcat eu mintea de acest gand. Atat! 😛

  5. Februarie 9, 2011 11:56

    Laura stii care e problema? Majoritatea barbatilor sunt tinuti sub papuc de catre femeia lor acasa. Nu uita: Arhi are o fetita pe care sunt sigura ca o ridica in slavi, are o nevasta caruia i-a cerut mana dupa cateva zile. Tind sa cred ca aceste articole sunt doar pentru a atrage cititorii.
    Cat despre cei care comenteaza de rau femeile nu pot simti decat mila…si asta este inca un sentiment prea puternic.
    Nu spune nimeni ca femeia ar fi ideala in orice activitate [sunt costienta ca nu avem aceeasi putere ca un barbat]. dar totul are o limita. Si sa spui ca rolul femeii este sa stea la bucatarie si sa procreeze specia.
    Da! Suntem bune numai pentru bucatarie si pentru copii. Cand se pune un rid pe fetele noastre sau un kilogram in plus trebuie sa ajungem la gunoi.
    Ma bucur ca pana acum am cunoscut numai barbati care sa vada dincolo de superficialitate.

  6. Februarie 9, 2011 15:21

    Eu stiam ca are o fetite. A si scris ceva anul trecut despre ea

  7. Februarie 9, 2011 16:13

    Misoginul este un barbat care a avut o revelatie…

  8. Februarie 16, 2011 00:38

    De ce m ai scos din blogroll?

    • Laura Driha permalink*
      Februarie 16, 2011 08:47

      Aaaa… te-am scos? N-am mai umblat la blogroll de 100 de ani. Nu stiu cum s-a intamplat!:)
      Te pun la loc. Cum sa te trec?

  9. Stere permalink
    Februarie 20, 2011 12:36

    esti praf, treci la colt!

Lasă un răspuns

