Skip to content

Sa moara si capra vecinului!

Februarie 10, 2011

Via Tiberiu Popescu

25 comentarii leave one →
  1. Februarie 10, 2011 14:16

    =)))) bestial!

  2. Februarie 11, 2011 08:19

    Indeed!!

  3. Februarie 11, 2011 08:27

    daca e corect e corect!

  4. Februarie 13, 2011 15:12

    perfect adevarat, scuze pentru cliseu.
    ps: Laura, am o intrebare, bine de fapt testez o mentalitate: tu ai citi un blog sau ti s-ar părea obscen dacă el s-ar numi amintiri din pula. (subtitlu: pula e totuşi un oraş). nu e nici o aluzie, pur si simplu, după atâtea proiecte in on-line (reviste, campanii, etc), parca mi-as face un blog şi dintre toate locurile pe care le-am vazut in afara doar in pula am fost de doua ori si m-as mai duce, mi se pare un loc miraculos, extraordinar. desigur, in blog vor fi si amintiri, povesti ce au legatura cu acest oraş. ast. rasp

    • Leonte Dumitru permalink
      Februarie 18, 2011 12:57

      Denumirea oraselor se scrie cu litera mare,denumirea organului la care te se refera comentatorul „inteligent” se scrie cu litera mica.Asa scula asa cultura,probabil ca orasul la care se refera la gasit in chilotii cu patratele unde reusise sa deseneze o harta la scara,si fiind microscopic la scris cu litera mica.

      • Februarie 18, 2011 13:24

        Da, asa e. Se scrie cu litera mare. Dar am incredere ca domnul de mai sus pur si simplu s-a grabit, nu-i vorba ca nu stie! 🙂
        Bine ati venit pe blog!

  5. Laura Driha permalink*
    Februarie 13, 2011 15:18

    Daca ti-as zice ca am scris pe un blog care se numea e-pula m-ai crede?
    Si nu, nu era despre orasul de care zici. Era un site cu mistouri fine ale un tip criminal de funny si eu am avut niste guest-posturi. Am impresia ca l-a sters dar cred ca daca scotocesti bine prin cache se mai gasesc!
    Ca raspuns la intrebarea ta, da, l-as citi. 🙂

    • Februarie 14, 2011 23:34

      din 20 doar 2 raspunsuri ok. e clar, majoritatea bloggerilor romani se pretind a fi lacrima in online si inca judecata dupa prejudecati. deci pica varianta cu amintiri din pula (adresa web ar fi fost pula.in) si o alegeem pe aia cu amintiri din cripta.
      multam pt rasp.

  6. Februarie 13, 2011 16:57

    Supeeer, inspirat si titlul 😉

  7. Andrei permalink
    Februarie 22, 2011 14:09

    Deci asa …

  8. Andrei permalink
    Februarie 22, 2011 14:20

    Un pahar de Cola rece!

  9. Februarie 23, 2011 12:46

    Andrei, tot eu ii pun si capat! Da? 😛

  10. Martie 5, 2011 15:10

    Coca Cola lover.

  11. Laura Driha permalink*
    Martie 6, 2011 12:12

    phidas, I used to be a Coca Cola addict! Now I’m just a fan… 🙂

  12. Aprilie 12, 2011 12:50

    Titlul face toti banii :))

    • Aprilie 12, 2011 12:53

      Macar pot spune ca titlu imi apartine! Ideea poantei nu, dar titlul da! 🙂
      Multumesc!

Trackbacks

  1. Fotografii de pe la prieteni « Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. Tweets that mention Sa moara si capra vecinului! « Laura Driha -- Topsy.com

Lasă un răspuns

