Skip to content

Back to Basics

Martie 15, 2011

Dragii mei,

A trecut o vreme buna (sau rea?) de cand n-am mai dat Pavajului de Catifea culoarea zambetelor mele sau viscolul razvratirilor efemere… Dupa cum stiu aceia mai vechi dintre dumneavoastra, subsemnata nu lipseste niciodata nemotivat caci chiulul nu-i o optiune cand in discutie sunt lucrurile pe care le fac cu pasiune, cu entuziasm “laurescian”, cu bucuria unui copil uitat mare…

Am terminat si studiile post-universitare, asa ca de aseara de pe la ora 22.15 sunt ceea ce se numeste, oficial, Master in Ingineria si Managementul Proiectelor de Constructii. S-au incheiat doi ani de cand dupa-amiezile mele n-au mai fost complet libere asa ca de astazi ma reintorc la scris, la plimbari, la povesti, la familie si la prietenii pe care i-am cam neglijat, la fotografie, la mine, la voi…

Va multumesc pentru rabdare, pentru sprijin, pentru urari, pentru ca n-ati plecat de tot spre locuri mai populate cu randuri, cu ganduri, cu traznai cotidiene si jeleuri cu Cola.

Laura s-a intors! And she’s here to STAY!

Va imbratisez furtunos! Pe toti, pe toate, cu drag si dor!!! Strans-strans!!!

24 comentarii leave one →
  1. LauraR permalink
    Martie 15, 2011 10:28

    Asa asa ..ne cam lipsea asta :D…vrem sa ne incanti cu scrierile tale

  2. Martie 15, 2011 10:34

    Lauritaaaa, m-am intorssss!!! Pup!

  3. Martie 15, 2011 10:44

    felicitări pentru master și welcome back, Laura.

  4. Martie 15, 2011 10:46

    Multumesc frumos Bogdan! Bine te-am regasit!! 🙂

  5. Martie 15, 2011 11:17

    Welcome back, draguto! I hope you are here to stay…for real

  6. Martie 15, 2011 11:22

    Miss S, trebuie sa ma crezi! Sigur si desigur ca-i pe cuvant de onoare! Care onoare se mentine nepatata, caci eu am mare grija de dansa!! Parol…

  7. Andrei permalink
    Martie 16, 2011 10:22

    Congrats tanti arhitect 🙂

  8. Laura Driha permalink*
    Martie 16, 2011 10:23

    Inginer, Andrei. Nu arhitect. Multumesc! 🙂

  9. Laura Driha permalink*
    Martie 16, 2011 11:40

    Deci nu la mine. Multumesc.

  10. ionel permalink
    Martie 16, 2011 19:50

    pune un link cu lucrarea sa te citim

  11. Laura Driha permalink*
    Martie 16, 2011 20:39

    Ionel, nu am link cu lucrarea. Dar iti pot da de lecturat ce mai gasesti pe aici prin zona, pe Pavajul de Catifea, daca vrei! 😛

  12. Martie 17, 2011 10:47

    Felicitari Laura, anul urmator o sa apelez la tine pentru sfaturi privind lucrarea de disertatie 🙂

  13. Martie 17, 2011 10:50

    Multumesc frumos Iris! Oricand, cu mare placere! 🙂

  14. Martie 17, 2011 13:29

    Să ne trăiesti, doamna Master in Ingineria si Managementul Proiectelor de Constructii!

  15. Alexu permalink
    Martie 18, 2011 11:10

    Felicitari pentru master.Ia spune-ne cu ce te ocupi in restul timpului.Mie imi pari o piti intretinuta.Ma insel?

  16. Martie 18, 2011 14:43

    Multumesc pentru felicitari. In restul timpului sunt inginer. O fata normala din toate punctele de vedere. Invat, lucrez si ma intretin singura. Si ma mandresc cu asta. Deci da, te inseli. 🙂

  17. Martie 23, 2011 15:34

    Discutie intre doua croitorese dupa plecarea unei batranici:
    – In fiecare saptamana vine batrana asta si-i croiesti cate o fusta, moca. De ce ?
    – Femeia asta mi-a facut numai bine, ii sunt obligata pana la moarte.
    -De ce?
    -Mi-a fost profesoara la Politehnica si daca n-avea ea grija sa ma pice la examene, ajungeam un amarat de inginer….

    • Martie 23, 2011 15:37

      Hahaha! Din pacate eu nu prea mai am cum sa multumesc fostilor profesori pentru ca pe mine m-au trecut! Cel mult o sa le ridic o casa moca, un baraj ceva… :))

  18. Mai 23, 2011 10:24

    Congrats! >:D<

Trackbacks

  1. PA-ul de Luni (30) « LA +ILM
  2. PAmintiri din copilărie « Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

